کد خبر: 990953
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۵
مقام ارشد غیرنظامی نیروی زمینی ارتش امریکا اظهار کرد، هیچ تحقیقاتی در قبال سرهنگ آلکساندر ویندمن، از شاهدان جنجالی تحقیقات برای استیضاح دونالد ترامپ که تا همین چند وقت پیش همچنان در شورای امنیت ملی دولت وی مشغول به کار بود، انجام نمی‌شود.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش روزنامه دیلی‌میل، رایان مک‌کارتی، مقام ارشد غیرنظامی نیروی زمینی ارتش امریکا روز شنبه در سخنانی اظهار کرد: «سرهنگ آلکساندر ویندمن به یک مأموریت کوتاه مدت در مقر نیروی زمینی تا زمانی که اواخر سال جاری میلادی کار ثابت خود را در یک کالج نظامی مطابق با برنامه ریزی شروع بکند، منتقل شده است». این اظهارنظر‌های مک کارتی که در محل باشگاه ملی مطبوعات امریکا مطرح شد، ظاهراً به هرگونه بحث درباره مجازات بالقوه این افسر پایان می‌دهد؛ افسری که بعد از شهادتش در تحقیقات مربوط به استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا و اظهار نگرانی درباره یک گفت‌وگوی تلفنی جنجالی ماه ژوئیه گذشته ترامپ با همتای اوکراینی وی، مورد هجمه و انتقاد رئیس‌جمهور امریکا قرار گرفت.

ویندمن چند روز پیش همراه با اسکورت کاخ سفید را ترک کرد و برادر دوقُلوی وی یعنی یِوگِنی که به عنوان وکیل در شورای امنیت ملی کاخ سفید مشغول به کار بود و همچنین یک سرهنگ دیگر نیز به اتفاق مشابهی دچار شدند. ترامپ در پاسخ به اینکه آیا ویندمن با تنبیه انضباطی روبه‌رو می‌شود، گفت: «این امر به عهده ارتش است». ترامپ اظهار کرد: «ویندمن به گزارش یک مورد غلط تماس تلفنی پرداخت در حالی که مسائلی که در این تماس مطرح شد، کاملاً مناسب بودند». از سوی دیگر، دونالد ترامپ با نادیده گرفتن درخواست دادستان کل امریکا مبنی بر خودداری از توئیت کردن درباره پرونده‌های حقوقی در جریان، در توئیتی نوشت این کار حق قانونی او است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار