کد خبر: 990948
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۹
مرد میانسال که متهم است خواستگار دخترش را به قتل رسانده به عنوان مظنون اصلی در ناپدید شدن شریک کاری‌اش بازجویی می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، رسیدگی به این پرونده از شامگاه چهارم خردادماه امسال همزمان با اعلام مفقودی مرد جوانی به نام پیروز در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

آن روز خانواده پیروزاعلام کردند پسر ۴۰ ساله‌شان صبح روز چهارم خردادماه از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه‌۱۱ دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره‌یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران پلیس در نخستین شاخه از تحقیقات دریافتند مرد گمشده برای آخرین بار با پدر دختر مورد علاقه‌اش به نام شهباز تماس داشته است. از سوی دیگر مشخص شد شهباز مخالف ازدواج پیروز با دخترش بوده است، بنابراین شهباز به عنوان مظنون بازداشت شد و در تحقیقات فنی به قتل اعتراف کرد.

وی در ادعایی گفت: دخترم کارمند شرکت خصوصی بود تا اینکه یکسال قبل با مقتول در سمیناری آشنا شد. پس از آن او به خواستگاری دخترم آمد و گفت پدر و مادرش شهرستان هستند و قرار است وقتی جواب مثبت گرفت آن‌ها برای ازدواج به تهران بیایند. مدتی گذشت تا اینکه فهمیدم او از دخترم مقدار زیادی پول به بهانه خرید خانه به مبلغ ۳‌میلیارد تومانی گرفته است. از طرفی هم فهمیدم که او دو زن دارد و در دادگاه درخواست طلاق داده است. به همین خاطر به او جواب رد دادم، اما او دست بردار نبود تا اینکه روز حادثه او را سوار خودروام کردم و با هم درگیر شدیم که مشتی به سرش زدم و فوت کرد. پس از آن جسدش را به بیابان‌های اطراف فرودگاه خرم آباد بردم و دفن کردم. با اعتراف متهم، مأموران دریافتند وی همدست دیگری به نام سیروس دارد. سیروس در بازجویی‌ها قتل پیروز را انکار کرد، اما اعتراف کرد که با قاتل در ربودن مقتول از تهران همکاری داشته است. وی گفت: قاتل به من گفت که پیروز مزاحم دخترش است و خواست با هم او را تنبیه کنیم. ما دو نفری پیروز را از تهران به زور سوار خودرو کردیم و به خرم‌آباد بردیم. آنجا من از آن‌ها جدا شدم تا اینکه فهمیدم شهباز مرتکب قتل شده است.

طرح شکایت تازه
در حالی که دومتهم به زودی قرار است در دادگاه یک کیفری استان محاکمه شوند چند روز قبل خانواده‌ای به دادسرای امور جنایی آمدند و از شهباز به اتهام گمشدن ناگهانی پدرشان شکایت کردند.

یکی از شاکیان گفت: پدرم و شهباز با هم به صورت شراکتی شرکت تعاونی در خرم آباد تأسیس کردند. پدرم مدیر عامل شرکت بود که مدتی بعد با شهباز اختلاف پیدا کرد. ۱۶‌دی‌سال‌۹۷ پدرم برای برگزاری جلسه‌ای به شرکتش رفت تا اختلافاتش را با شهباز حل کند که همان تاریخ به طور ناگهانی ناپدید شد تا اینکه مدتی قبل فهمیدیم شهباز به جرم قتل خواستگار دخترش بازداشت شده است و الان احتمال می‌دهیم او در ناپدید شدن پدرمان دست داشته باشد. با طرح این شکایت متهم دوباره به دستور قاضی مصطفی واحدی برای برملا شدن راز گمشدن مدیر عامل شرکت تعاونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات از متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار