کد خبر: 990859
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
واکنش انصارالله به جنایت الجوف
سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان «الجوف» که منجر به کشته شدن دستکم ۳۰ تن و مجروحیت ده‌ها نفر دیگر شد، گفت، ائتلاف متجاوز همیشه ضربات دردآور میدانی را با کشتن غیرنظامیان جواب می‌دهد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن امروز (شنبه) اعلام کرد، برآورد‌های اولیه حکایت از آن دارد که در پی حملات ائتلاف سعودی-آمریکایی به شهر «المصلوب» در استان «الجوف» یمن ۳۰ تن کشته و تعدادی زخمی شده‌اند.

وی به شبکه «المسیره» گفت، پرواز گسترده جنگنده‌های ائتلاف بر فراز این منطقه مانع از بیرون کشیدن اجساد کشته‌ها و امدادرسانی به مجروحان می‌شود.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله در واکنش به این موضوع در توییتر خود نوشت: ائتلاف سعودی-آمریکایی سبکسر مانند همیشه وقتی ضربات دردآوری در میدان‌های رویارویی نظامی دریافت می‌کند با گستاخی و حماقت به هدف گرفتن غیرنظامیان روی می‌آورد همانگونه که صبح امروز ده‌ها غیرنظامی در شهر المصلوب استان الجوف شهید و زخمی شدند.

دبیرکل حزب «الامه» یمن هم اعلام کرد، پاسخ به این جنایت مانع از ارتکاب جنایت‌های دیگر علیه غیرنظامیان یمنی خواهد شد.

جنبش انصارالله یمن دیشب از سرنگونی یک فروند هواپیمای جنگی ائتلاف سعودی در آسمان استان الجوف واقع در شمال یمن خبر داده بود.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گزارش داد یک فروند جنگنده «تورنادو» که در حال عملیات خصمانه بر فراز استان الجوف در یمن بود، ساقط شده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار