کد خبر: 990854
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برای شروع تمرینات جدی حسن یزدانی هیچ عجله‌ای نداشته و نداریم و ریسک نمی‌کنیم.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا محمدی در حاشیه تمرینات تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: در حال حاضر آخرین اردوی خود را پیش از مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است اوایل اسفند در هندوستان برگزار شود سپری می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: اگرچه این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک نیست، اما جزء رنکینگ سیستم است و در قرعه کشی المپیک به ما کمک می‌کند. اولین مسابقه گزینشی المپیک ما فروردین ماه برگزار خواهد شد که احتمالا به دلیل شیوع کرونا در کشوری غیر از چین است.

وی افزود: منطق این را می‌گوید که اول به فکر کسب سهمیه‌های کامل المپیک باشیم و بعد به مدال فکر کنیم. تا کنون ۲ سهمیه گرفتیم و امیدوارم ۴ سهمیه دیگر را کامل کسب کنیم هرچند کارمان سخت است. تمام تلاش خود را می‌کنیم که با تیم کامل به المپیک برویم.





محمدی در خصوص وضعیت حسن یزدانی گفت: حسن یک عمل موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت و الان شرایط خوبی دارد. او پس از بازگشت تیم از مسابقات قهرمانی آسیا حدود ۲۰ روز دیگر به روی تشک خواهد رفت. برای شروع تمرینات جدی حسن یزدانی هیچ عجله‌ای نداشته و نداریم و ریسک نمی‌کنیم.

او در مورد میزان آمادگی سایر ملی پوشان گفت: علیرضا کریمی مصدومیتی از ناحیه رباط پا داشت که الان شرایط خوبی دارد و آرام آرام مرور فن می‌کند. بقیه بچه‌ها در شرایط خوبی هستند و امیدوارم دیگر آسیب دیدگی نداشته باشیم.

محمدی در باره حمایت‌ها از تیم ملی کشتی گفت: جلسات مختلفی را با سلطانی فر و صالحی امیری داشتیم که جنبه حمایتی داشت و دلگرم کننده بود، ولی امیدوارم به صورت عملی هم این اتفاق بیفتد. ما توقع زیادی جز شرایط اردویی مناسب و حضور در تورنمنت‌های مورد نظرمان نداریم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم و آرزو دارم در توکیو بتوانیم پیام آور شادی برای مردم ایران باشیم. هرچند در المپیک کار سخت است، ولی توقع مردم از کشتی به حق است و برای لبخند و شادی آن‌ها هر تلاشی می‌کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار