کد خبر: 990847
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن مرکز مشاوره و روانشناسی ارتقای سلامت بانوان اردبیل توسط شهرداری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز مشاوره و روانشناسی ارتقای سلامت بانوان در زمینه ارائه خدمات مشاوره از قبیل ازدواج، مشاوره کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده و فردی روانشناسی ،حقوقی ،بهداشت تغذیه و طب ایرانی اسلامی در فرهنگسرای بانوان اردبیل فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همواره در طول سال کمیسیون بانوان شهرداری اردبیل به منظور ارتقای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و ارتقای سلامت بانوان برنامه‌های متعددی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند، گفت: جشن بزرگ شمیم بهشت نیز با هدف گرامیداشت مقام مادر و زن در فرهنگسرای بانوان برگزار می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین از برپایی نمایشگاه یک روزه توانمندی‌های هنری بانوان اردبیل با هدف عرضه محصولات خانگی و حمایت از رونق تولیدات بانوان و فروش محصولات خبر داد و افزود: اجرای نمایشگاه عروسکی و استندآپ کمدی ویژه مادران و فرزندان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در اردبیل است.

لطف‌اللهیان همچنین از فعال‌سازی کانون بازنشستگان شهرداری اردبیل به منظور حمایت مضاعف از این قشر خبر داد و ادامه داد: عضویت بازنشستگان در صندوق رفاه شهرداری اردبیل نیز به زودی انجام می شود که هدف از آن ارائه خدمات به بازنشستگان زحمتکش و خدوم شهرداری است.

وی با تاکید بر تکریم بازنشستگان اضافه‌کرد: اینکه بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه افراد به فراموشی سپرده شوند شایسته نیست و باید زمینه لازم برای بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان فراهم شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه همواره توزیع عادلانه منابع و خدمات متوازن در راس اقدامات شهرداری اردبیل بوده است، گفت: همچنان رویکرد ما نگاه یکسان به تمام مناطق شهر اردبیل بوده و در برنامه سال آینده پروژه‌های متعدد و ضروری پیش‌بینی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر