کد خبر: 990798
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
شرکت ۱۳۰ خبرنگار با ۵۵۰ اثر در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان بسیح رسانه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ رسانه و ۱۳۰ خبرنگار در این جشنواره شرکت کرده بودند، گفت: ۵۵۰ اثر در این جشنواره به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 رامین نظامی‌خواه  در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: جشنواره سوم به‌دنبال این بود که هویت خود در سپهر رسانه‌ای به‌عنوان رویداد رسانه‌ای تثبیت کند و به‌دنبال قالب محتواساز است.

وی افزود: برگزیدگان ادوار گذشته و برگزارکنندگان جشنواره ما را به این جایگاه رسانده است و الحمدالله بعد از رونمایی فراخوان، استقبال پررنگی شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ رسانه و ۱۳۰ خبرنگار در این جشنواره شرکت کرده بودند، گفت: ۵۵۰ اثر در این جشنواره به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه در  این دوره از جشنواره به‌دنبال کیفیت‌گرایی بودیم، از این‌رو محدودیت تعدادی آثار اعمال شد، متذکر شد: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بهترین جشنواره را برگزار کنیم به‌طوریکه امسال اولین دوره حضور فعالان فضای مجازی و ورزشی‌نویس‌ها بود که  شرکت کردند.

نظامی‌خواه در پایان اضافه کرد: یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم که خود مدیرمسوول یک نشریه محلی در وسعت سه استان بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر