کد خبر: 990752
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو گفت: مجلس باید در تراز مردم و خون شهید سلیمانی شکل گیرد و مردم به کسانی رأی ندهند که به خارجی‌ها دل بسته‌اند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خاطرنشان کرد: اینکه آدم عوض خدمت حاشیه‌سازی کند و ملت اسلام را زیر یک پرچم قرار دهد، پرچم‌های انحرافی و بدلی درست کند و عوض اینکه مردم را دلگرم به کشور و انتخابات‌شان کنند، آن‌ها را بی‌اعتبار کنند؛ وجدان، فطرت و عقل‌شان به آن‌ها چه می‌گوید؟ چرا ما این‌طور می‌کنیم و رعایت نمی‌کنیم؟ مگر مرگ نیست و دنیای ما تا مرگ چقدر فاصله دارد؟

خطیب جمعه تهران با اشاره به مناسبت‌های پیش رو بیان کرد: ما در همه امور باید دائماً بدهی خودمان را به خدا بدهیم؛ چراکه خداوند دائماً به ما نعمت می‌دهد. ما غرق در نعمت‌های الهی هستیم، اما این انقلاب نعمت عظیمی بود و این روحیه انقلاب مردم ما ۴۰ سال انقلاب را سال به سال جشن می‌گیرند و هیچ سالی همه کاهش ندارد. با همه دوقطبی‌هایی که بعضی از دلدادگان به غرب، نارضایتی‌هایی از اسلام و حکومت ولایی ایجاد کردند و خواستند که در انتخابات و فتنه‌ها مردم را مقابل همه قرار دهند، اما وقتی ۲۲ بهمن می‌شود عین اول انقلاب می‌شود.

امام جمعه موقت تهران ضمن توصیه تشکیل مجلس کارآمد در دوره بعدی، گفت: مجلس باید مجلسی در تراز این عظمت ملی مردم و در تراز شهیدی [شهید سلیمانی]که خدا برای مردم آبرو قرار داد، باشد. صدیقی اضافه کرد: مجلس آینده باید مجلسی در تراز خون شهید سلیمانی بوده و نمایندگانی داشته باشد که هم امین و هم امانت‌دار انقلاب باشند و با چشم و ابروی بیگانگان توافقنامه‌های آنچنانی را امضا نکنند. همچنین در رأی دادن به کابینه به وزرای پرونده‌دار رأی ندهند. ضمن آن در تثبیت شورا‌های شهر و اشخاصی که بدنام هستند و بعد هم یکی پس از دیگری پرونده پیدا می‌کنند نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

صدیقی همچنین یادآور شد: نمایندگان باید شجاع بوده و از قدرت‌های بزرگ مانند امام (ره)، شهدا مانند شهید سلیمانی درس بگیرند و قدرت این را داشته باشند که به رئیس‌جمهور قاتل جانی بگویند قمارباز من از عهده تو برمی‌آیم. وی در ادامه ضمن توضیح به نمایندگان مجلس آینده خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید در تراز الگو بودن در جامعه را داشته باشند و در قله معرفت، عبادت، روح خدمتگزاری، زهد، بی‌توقعی، افتخار به خدمت کردن، رفتن به سوی زاغه‌نشینان و پرهیز از گردن‌کلفت‌ها و پولدار‌های پیش‌رو باشند و پابرهنگان را فراموش نکنند. بنابراین هم قیامت و هم امامت، صداقت، خدمت، شجاعت و هم بصیرت لازم را باید لازمه کار خود قرار دهند. امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنانش عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید به قدری فهیم باشند و زمان را بشناسند که یکپارچگی و نیاز‌های مردم و تماس با اولویت‌های را تشخیص دهند و همچنین قانونی وضع کنند که دو روزه و گروهی نباشد و ناظر بر ریل گذاری برای حرکت تکاملی جامعه اسلامی باشد. وی تأکید کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که دولت را کنترل کند و بازرسی‌های مرتب داشته و تسهیل‌کننده حرکت قوه مجریه و قوه قضائیه باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار