کد خبر: 990743
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
حجت الاسلام ذاکر:
بازرس قضایی سازمان بازرسی تهران با تبریک روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام عیار مادران مسلمان است و به پاس قدردانی از زحمات،باید همیشه در اطلاعت مادر بود.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر با بیان این که در روز قیامت کسانی که راه فاطمه زهرا (س) را ادامه دهند شفاعت می یابند، اظهار داشت: پیامبر(ص) فرمود اگر فاطمه (س) نبود خدا زمین و آسمان را خلق نمی کرد.

وی اظهار کرد: بانوان نقش بی بدیلی در نظام و انقلاب داشته و خدمات فراوانی را انجام داده اند و در فرزندان خود را در زمان جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کردند.

نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی و نامزد یازدهمین دوره مجلس بیان کرد: بی تردید بانوان نقش فراوانی در انتخاب اصلح دارند و بنده در مجلس شورای اسلامی نیز در بحث جذب، گزینش و استخدام در دانشگاه، بیمارستان و حق و حقوق بانوان در خانه ملت تلاش زیادی کرده ام.

حجت الاسلام ذاکر در ادامه تاکید کرد: بنده در جایی که ببینم حق و حقوق بانوان تضعیف می شود،با قاطعیت از آن دفاع می کنم.

وی گفت: بنده در زمان نمایندگی، در موضوع اشتغال که دغدعه جوانان است تلاش زیادی کرده ام اما متاسفانه دولت، جوانان را درک نکرد در حالی که جوانان در اشتغال، ازدواج و مسکن با مشکل مواجه شده اند.

بازرس قضایی سازمان بازرسی تهران با ابراز تاسف از اینکه هم اکنون ۱۲۰ هزار جوان تحصیل کرده بیکار در استان وجود دارد تصریح کرد: متاسفانه دولت به فکر مردم نیست در حالی که خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست با مشکل مواجه هستند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم احیای دریاچه ارومیه افزود: متاسفانه دولت سدهای نازلوچای و باراندوزچای را به بهانه احیای دریاچه تعطیل و شهر را ویران کرده است و در این راستا، اگر دریاچه ارومیه خشک شود حیات 15 میلیون نفر به خطر می افتد.

نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون هیچ نماینده ای پیش از من، وزیر را به خاطر احیای دریاچه به مجلس نکشانده در حالی که خشکی دریاچه ارومیه تبعات مالی و جانی فراوانی داشته و باید به فریاد دریاچه ارومیه رسید.

ذاکر در ادامه با تاکید بر حضور و شرکت مردم در انتخابات مجلس بیان کرد: بی تردید به خاطر کم کاری چند نفر در انتخابات نباید از شرکت در انتخابات ممانعت کرد و باید با تحقیق و با اطلاعات درست، یک فرد اصلح را انتخاب کرد.

گفتنی است در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، در خیابان ورزش ارومیه، همایش بزرگ بانوان در ستاد انتخاباتی" حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر" با حضور پرشور بانوان برگزار شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر