کد خبر: 990738
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
سرويس سياسی جوان آنلاين: امنیت امروز کشور، به واسطه حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی است.
حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با فارس با تأکید بر لزوم حضور گسترده مردم و مشارکت پرشور آن‌ها در انتخابات دوم اسفندماه سال جاری تأکید کرد: امنیت امروز کشور و ایجاد نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در منطقه، به واسطه حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی است.
وی با تقدیر از مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که به برکت خون سردار سلیمانی رنگ و بوی تازه‌ای پیدا کرد و می‌تواند امنیت ملی را افزایش دهد و ان‌شاءالله شاهد همین حضور پرشور در انتخابات مجلس یازدهم باشیم.
رئیس سازمان اطلاعات سپاه همچنین اظهار امیدواری کرد که با حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفندماه و مشارکت سیاسی آن‌ها شاهد تشکیل یک مجلس کارآمد باشیم تا بتوانیم یک ایران قوی بسازیم. بنا بر این گزارش یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته آِینده با رقابت بیش از ۷ هزار داوطلب نمایندگی در سرتاسر ایران آغاز می‌شود و از هم اکنون رسانه‌های بیگانه با موج تبلیغاتی گسترده به دنبال کاهش مشارکت مردم در این رویداد سیاسی هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار