کد خبر: 990715
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
سرويس ايران جوان آنلاين:‌ دبیــر علمی همایش «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» از برگزاری کمیسیون‌های تخصصی نهاد‌های علمی و بیانیه گام دوم انقلاب با تأکید بر جوانان در این همایش خبر داد.
حجت‌الاسلام علی‌اصغر ثنایی دبیر علمی همایش «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» در آیین افتتاحیه این همایش که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت: تبیین محور‌های این همایش شامل رویکرد تمدن‌سازی، بررسی چیستی و چرایی تحقق بیانیه گام برای نسل جوان و تبیین ارتباط آن با اسناد بالادستی و چشم‌انداز کشور از جمله این اهداف است. وی افزود: همچنین تحلیل دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ارزیابی وضعیت کنونی کشور و نقش نهاد‌های علمی در تبیین بیانیه از دیگر محور‌های مهم همایش است.
دبیر علمی همایش «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» تصریح کرد: با اعلام فراخوان، بیش از ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که علاوه بر اندیشمندان و اساتید دفتر تبلیغات اسلامی، دیگر پژوهشگران نیز مقالات علمی خوبی ارسال کردند که از این میان ۷۶ مقاله در شش جلد به چاپ رسید. حجت‌الاسلام ثنایی ادامه داد: ده‌ها کمیسیون نظریه‌پردازی و ۳۰ نشست علمی و پژوهشی در ابعاد مختلف این بیانیه برگزار شد همچنین سه مصاحبه دقیق پیرامون چهار محور مهم با اساتید برجسته انجام شد. وی در مورد برگزاری مسابقه‌ای مجازی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب به صورت مجازی نیز توضیح داد: در این مسابقه چند روزه ۴ هزار و ۶۰۰ نفر شرکت کردند که در نهایت ۲۹۴۵ نفر به طور کامل به سؤالات پاسخ دادند که از این شرکت کنندگان ۹۷۵ نفر از قم بودند و پس از قرعه‌کشی به تعدادی از این افراد جوایزی اهدا شد. دبیر علمی همایش «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» با اشاره به برگزاری کمیسیون‌های تخصصی خاطرنشان کرد: الزامات سیاست خارجی ایران در بیانیه گام دوم انقلاب و مبانی و عوامل تحقق تغییرات اجتماعی در بیانیه، تحلیل تجربه نظری و علمی تئوری ولایت فقیه در چهله نخست جمهوری اسلامی به منظور کاربست کارآمدتر در چهله دوم از جمله کمیسیون‌هایی است که ارائه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار