کد خبر: 990683
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
پیشکسوت آبی پوشان گفت: کمبود بازیکن و بازی‌های فشرده و سنگین باعث خستگی بازیکنان استقلال شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رضا جلولی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکل استقلال درست از جایی شروع شد که استراماچونی این تیم را ترک کرد و هفته‌های زیادی تیم بلاتکلیف بود. بعد از پایان یافتن نیم فصل نخست هم مدت زیادی طول کشید تا سرمربی جدید انتخاب شود و در همه این مدت اردوی تدارکاتی، فصل بدنسازی و نقل و انتقالات از دست رفت تا کمبود بازیکن و بدنسازی نامناسب هم به مشکلات تیم اضافه شود.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: در برخی از پست‌ها مثل مهاجم بازیکنان همطراز بودند و مثلاً وقتی دیاباته مصدوم می‌شود، مطهری به خوبی جای او را پر می‌کند و هیچ کمبودی هم احساس نمی‌شود. اما در برخی پست‌ها این گونه نیست و فاصله بین بازیکنان اصلی و نیمکت زیاد است.

جلولی گفت: اگر استقلال کمبود بازیکن نداشت، هم در دربی پیروز می‌شد و هم مقابل الشرطه. اما خستگی و کمبود بازیکن باعث شد در دو بازی پی در پی که شایسته پیروزی بود، امتیازات مهمی در لیگ برتر و آسیا از دست بدهد.

وی افزود: دربی یک بازی معمولی نیست و به اندازه چند بازی انرژی بدنی و ذهنی از بازیکنان می‌گیرد. همین که تیم ما با همین ترکیب نصفه و نیمه می‌آید از تیم عراقی در عراق بعد از دربی مساوی می‌گیرد باید گفت نتیجه بسیار خوبی گرفته است.

مربی پیشین تیم‌های پایه آبی پوشان بیان داشت: فعلاً چاره‌ای نیست و مجیدی هم باید بپذیرد موجودی اش همین بوده و باید تا پایان فصل با همین نفرات کارش را دنبال کند. تنها کاری که در این مقطع می‌توان انجام داد توجه به ریکاوری‌های خوب و کاملاً علمی است. این ریکاوری‌ها می‌تواند تیم را برای بازی‌های بعدی آماده کند.

جلولی تصریح کرد: بعد از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی اقدام هوشمندانه‌ای که صورت گرفت انتخاب نامجو مطلق به عنوان دستیار او بود. نامجو مطلق همه پارامتر‌های یک دستیار ششدانگ برای تیم را دارد و این بهترین انتخاب بود. تاثیرات حضور او روی نیمکت استقلال کاملاً مشهود است و مجیدی هم بهترین استفاده را از حضور نامجو مطلق انجام می‌دهد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار