کد خبر: 990600
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با تلاش عوامل فرودگاه سردار جنگل رشت، با وجود بارش سنگین برف، مشکلی در اعزام و پذیرش پرواز‌های مسافری و هلیکوپتری در فرودگاه رشت وجود ندارد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: ‌رضا جعفر‌زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: با وجود بارش برف فراوان در چند روز اخیر در استان گیلان، مشکلی برای پرواز‌های رشت وجود ندارد و در فرودگاه سردار جنگل رشت، امکان برقراری پرواز‌های مسافری و هلیکوپتری و امدادی فراهم است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: باند فرودگاه سردار جنگل رشت آماده پذیرش پرواز‌های مسافری و هلیکوپتری است و با وجود بارش برف سنگین مشکلی در فرودگاه نداریم و باند فرودگاه آماده است.

وی ادامه داد: با تلاش عوامل فرودگاه و برف و یخ زدایی این فرودگاه، مشکلی از نظر اعزام و پذیرش پرواز‌های مسافری در این فرودگاه وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: روز گذشته پرواز مسافری رشت-مشهد از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام شد و امروز نیز پرواز اصفهان-رشت انجام می‌شود.

به گزارش فارس در چند روز اخیر و خصوصاً روز بیست و یکم بهمن‌ماه در استان گیلان بارش سنگین برف داشتیم که این بارش برف تا ۱۱۰ سانتیمتر هم رسید و در کنار گرفتار کردن خودرو‌ها در برخی جاده‌های این استان، در برخی از شهرستان‌ها به قطعی برق نیز منجر شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار