کد خبر: 990587
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس از آغاز بازدید‌های دوره‌ای اعضای این کمیته از مراکز هسته‌ای از اوایل اسفند ماه خبر داد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمد ابراهیم رضایی رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از دور جدید بازدید اعضای این کمیته از مراکز هسته‌ای خبر داد و گفت: پس از برگزاری انتخابات در روز (دوم اسفند) بازدید از مراکز هسته‌ای آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این بازدید‌ها درراستای بعد نظارتی مجلس و بازدید‌های دوره‌ای کمیته هسته‌ای انجام می‌شود، افزود:با توجه به برداشتن گام‌های پنج‌گانه جمهوری اسلامی در راستای کاهش تعهدات برجامی در این بازدید‌ها کمیته هسته‌ای جریان روند این امور قرار گرفته و گزارشی در این زمینه تهیه خواهد شد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس تصریح کرد: همچنین قرار است تا در جلسه‌ای با مسئولان سازمان انرژی اتمی، برنامه‌های این سازمان در سال آینده را دریافت و پس از بررسی در صورت امکان از ظرفیت مجلس برای همکاری و همراهی برای پیش‌برد برنامه‌های سازمان انرژی اتمی استفاده کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه ارتباط کمیته هسته‌ای مجلس با سازمان انرژی اتمی در شرایط مطلوبی قرار دارد و هماهنگی مناسبی برای بازدید از مراکز هسته‌ای ایجاد شده، اضافه کرد: پس از بازدید‌ها و دریافت گزارشات از سازمان انرژی اتمی، گزارشی در این زمینه تهیه و در اختیار نماینگان قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار