کد خبر: 990586
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی:
نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه افرادی که با پول متموّلان به بهارستان می‌رسند نماینده مردم نبوده و عضو کانون‌های قدرت و ثروتند، گفت: تحلیل نمایندگان نباید وارداتی و از اذهان سیاسیون ورشکسته باشد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، درباره نامزد اصلح در انتخابات گفت: وکیل مردم در مجلس باید شناخت صحیحی از اوضاع کشور داشته و تحلیل دقیق و برگرفته از بصیرتش داشته باشد نه اینکه تحلیل او وارداتی و از سوی سیاسیون ورشکسته باشد.

وی افزود: نماینده مجلس نباید وابسته به اصحاب قدرت و ثروت باشد؛ افرادی که با پول متمولین به بهارستان می‌رسند نماینده مردم نیستند بلکه نماینده کانون‌های قدرت و ثروت هستند.

لفظ نماینده ساده زیست کافی نیست

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده‌ای که تعلق حزبی داشته باشد، در بزنگاه‌های خاص قطعا احزاب، گروه‌ها و جریانات او را وادار به تصمیم‌گیری یکسان و شبیه هم‌قطارانش خواهند کرد که منافع ملی ذبح خواهد شد.

وی گفت: نماینده مردم به معنای واقعی کلمه باید ساده‌زیست باشد و تنها لفاظی این موضوع کافی نیست؛ چراکه مردم باید او را از متن جامعه دانسته و تفاوتی بین خود و او احساس نکنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: وکیل مردم در مجلس باید از شجاعت و قاطعیت خاصی برخوردار بوده و از تشر رئیس‌جمهور، وزیر و مسئول نترسد.

نماینده باید بتواند مقابل کاستی‌ها و کوتاهی‌های دولت بایستد

وی ادامه داد: نماینده مجلس نباید فریب بخورد؛ چراکه سابقه نشان داده که متاسفانه برخی نمایندگان مجلس در موضوع برجام و AFTF و CFT و قرارداد‌های نفتی با ساده‌اندیشی خاصی فریب خوردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نامزد اصلح آن است که اولویت‌های کشور را شناخته و موضوع اصلی را فرعی تلقی نکند.

وی افزود: کار برای مردم اولویت اصلی کشور است ضمن اینکه اشتغال و رفع مشکلات یومیه از موضوعاتی است که باید صریحا تعیین تکلیف شود.

سلیمی با بیان اینکه دولت فعلی کم‌کار بوده و نماینده بعدی مجلس باید بتواند با نظارت کافی مقابل کاستی‌ها و کوتاهی‌های دولت بایستد، گفت: او باید بتواند در امورات آینده کشور ریل‌گذاری کند.

نامزد‌هایی که راهکار رفع مشکلات را در خارج می‌دانند نماینده مردم نیستند

وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم و نمایندگان آن باید انقلابی بوده و خود را پیشقراول و خاکریز اول مقابله با دشمنان بدانند، ضمن اینکه وکیل مردم باید جان‌فشان ملت بوده و ترسو نباشد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم باید به نامزدی رای دهند که برنامه داشته و با شجاعت و انقلابی‌گری آن را پیگیری کند.

وی افزود: مردم به کسی در انتخابات مجلس باید رای دهند که راهکار حل مشکلات کشور را در خارج از کشور و با برنامه‌های بیگانگان نداند.

سلیمی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار بالایی در کشور برای برون رفت از کشور وجود دارد، گفت: راهکار بسیاری از موضوعات در داخل است و نامزد‌هایی که راهکار رفع مشکلات کشور را در خارج می‌دانند قطعا نماینده مردم نیستند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار