کد خبر: 990559
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح:
مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های عمرانی اصفهان، همدلی و همراهی مدیران شهری در اصفهان برای اجرای پروژه‌ های عمرانی و ارائه خدمات به شهروندان را ستودنی ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، سردار حسین دهقان اظهارداشت: یکی از مشکلات اجرای پروژه‌ های بزرگ مدیریت هماهنگی عناصر درگیر است و همه سعی می کنند اشتباهات و کارهای خود را گردن دیگری بیندازند اما در شهرداری اصفهان هر فردی مسئولیت خود را می ‌پذیرد و نقش خود را به خوبی ایفا می ‌کند که این برکت کار را افزایش می دهد.

سردار حسین دهقان ادامه داد: به طور معمول در اجرای پروژه‌ های عمرانی پیمانکاران با سختی ‌هایی رو به رو می‌ شوند، اینکه در اصفهان شهرداری اعتبار مناسب برای اجرای پروژه‌ ها را به پیمانکاران تزریق می‌ کند و آنها نسبت به کارگران خود متعهد می شوند، موضوعی پسندیده است.   

وی با ابراز خرسندی از اینکه اقدامات بزرگی در شهر اصفهان در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد: شاهد آبادانی و توسعه هر چه بیشتر برای شهر اصفهان باشیم.

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح تأکید کرد: برای آزادسازی املاک واقع در مسیر پروژه های عمرانی، از مشارکت افراد محلی و بومی هر منطقه باید استفاده شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار