کد خبر: 990558
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان:
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از اجراي طرح برخورد با خريداران و فروشندگان صنف ضايعات ودستگيري 5 فرد متخلف در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سرهنگ "محمدرضا خدادوست" در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي انتظام بخشي واحد هاي صنفي به خصوص در نقاط حاشيه شهر که عمدتا به دليل بعد مسافت با شرايط خاص جغرافياي شهري ميزان نظارت سازمان ها و نهاد هاي حاکميتي نسبت به اين مناطق محدود بوده ، روز گذشته طرح کنترل و برخورد با خريداران و فروشندگان ضايعات که در پوشش صنف ضايعات در حوزه کلانتري 17 فعاليت مي کنند با هدف پيشگيري از سرقت به اجرا در آمد.

وي افزود: در همين راستا مأموران کلانتري 17 پس از بازديد از 5 واحد صنف ضايعاتي به صورت محسوس و نامحسوس و دستگيري 5 فرد متخلف ، تعداد 14 باطري موتورسيکلت، 10 عدد باطري خودرو، 12 عدد موتورکولر ، يک عدد دينام خودرو ، 60 کيلوگرم مس ، 7 عدد موتور کولر ، 165 کيلوگرم سيم و کابل برق و 4 عدد ضبط خودروي مسروقه را نيز کشف کردند.

سرهنگ خدادوست نظارت مستمر بر مراکز اقتصادي و صنفي و تامين امنيت شهروندان را يکي از مهمترين وظايف و دغدغه هاي پليس در راستاي اجراي اقتصاد مقاومتي و مقابله با افراد سودجو و هنجار شکن دانست.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پایان با بيان اين مطلب كه، اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي در صنوف به منظور ايجاد فضايي امن براي شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت مي گيرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي ، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار