کد خبر: 990421
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
سخنگوی صنعت برق گفت: حدود ۲۰۰ هزار مشترک در استان گیلان شاهد قطع برق هستند که ۱۰۰ اکیپ عملیاتی از خود استان و استان‌های مجاور برای رسیدگی و حل مشکل، اعزام شده اند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه بیشترین قطعی برق را در شرق استان گیلان و شهر‌ها و روستا‌هایی که در ارتفاعات قرار دارند، شاهد هستیم، گفت: عمده خاموشی‌ها را در شرق استان شاهد بودیم که به دلیل سنگین بودن بارش برف و مسدود بودن محور‌های مواصلاتی دسترسی برای برطرف کردن مشکلات خاموشی سخت بود.

وی افزود: در حال حاضر همکاران ما با استفاده از بالگرد در حال رصد مشکلات شبکه توزیع و فوق توزیع استان هستند. در همین راستا ۱۰۰ تیم عملیاتی برای بررسی شبکه توزیع برق از خود استان گیلان و استان‌های مجاور اعزام شده اند و ۵۴ اکیپ عملیاتی نیز در حال بررسی مشکلات فوق توزیع شبکه از خود استان و استان‌های مجاور هستند.

رجبی مشهدی با اشاره به اینکه در صورتی که مسیر‌های مواصلاتی باز باشند، اکیپ‌های عملیاتی با سرعت بیشتری اقدام به رفع مشکلات می‌کنند، اظهار داشت: بیشترین خاموشی را در شهر‌های طالش، سیاهکل، رودسر، لاهیجان، صومعه سرا و بخش‌هایی از انزلی و رشت و برخی دیگر از نقاط شاهد هستیم. به طور کلی در استان ۱.۵ میلیون مشترک وجود دارد که حدود ۲۰۰ هزار مشترک (حدود ۱۳ درصد کل مشترکین)، قطعی برق را شاهد هستند.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: تا آخر امشب بخش عمده‌ای از مشکل قطعی برق حل خواهد شد و در تلاش هستیم تا برق باقی نقاط طی یک تا دو روز آینده به طور کامل وصل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار