کد خبر: 990418
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
عضو مجلس خبرگان رهبری :
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته توسط ناجا گفت: نیروی انتظامی می‌بایست در مقابل مفسدان جامعه و مخلان نظم و امنیت عمومی با اقتدار برخورد کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس عضو مجلس خبرگان رهبری در جلسه توجیهی آموزشی روسا و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان اصفهان اظهار داشت :قبل از هر چیز وظیفه خودم می دانم از زحمات شبانه روزی که نیروهای سخت کوش انتظامی برای تامین امنیت کشور متحمل می شوند تشکر و قدردانی کنم.

آیت الله  سید ابوالحسن مهدوی افزود: توصیه من به کارکنان نیروی انتظامی این است که همواره اقتدار داشته باشند و البته اقتدار به این معنا نیست که بخواهند برخورد کنند بلکه باید به گونه ای برخورد شود که از وقوع بسیاری از جرایم در جامعه پیشگیری شود.

وی اظهار داشت: توصیه دوم من این است که نیروی انتظامی در عین اقتدار رفتای توام با عطوفت و مهربانی با مردم داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما با آن کاری که پلیس در غرب انجام می دهد و با چوب و باطوم به جان مردم می افتد اصلاً موافق نیستیم چون دین ما دین عقلی و نظام ما هم جمهوری اسلامی و پشتوانه این نظام نیز مردم هستند و همین مردم هستند که در تمام صحنه ها از این نظام حمایت کرده اند و ان شاء الله در 22 بهمن هم با حضور پرشور خود حمایت خود را از نظام به نمایش خواهند گذاشت.

آیت الله مهدوی، اعتراض به کمبودها و کم کاری مسئولان را حق طبیعی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی باید با ملاطفت با مردم معترض برخورد کند اما باید مراقب بود که این موضوع نیز نباید زمینه سوء استفاده از نیروی انتظامی را فراهم آورد و عده ای بخواهند به این نیرو توهین کنند و نظم عمومی را برهم بزنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، عملکرد نیروی انتظامی در اغتشاشات آبان ماه را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ناجا زمانی که مردم به گران شدن بنزین اعتراض می کردند با ملاطفت و آرامش با آنان برخورد کرد اما وقتی عده ای آشوبگر از اعتراضات آرام مردم سوءاستفاده کرده و امنیت جامعه را برهم زدند مقتدرانه عمل کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به نقش نیروی انتظامی در امنیت انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: برای ما حضور حداکثری در انتخابات از هر چیزی پر اهمیت تر است چرا که جمهوریت نظام با حضور مردم در پای صندوق های رأی نشان داده می شود و دشمن هم بر روی این مسئله خیلی برنامه ریزی کرده است.

آیت الله مهدوی، نقش ناجا در حضور مردم پای صندوق های رأی را تعیین کننده عنوان کرد و گفت: حضور نیروی انتظامی به مردم یک آرامش و اطمینان خاطر می دهد چون می دانند هیچ کس دخالتی در رأی دادن آنان نمی کند و هم با اقتدار از صندوق رأی آنان تا زمان شمارش آرا حفاظت می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر