کد خبر: 990409
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
با اعتباری بیش از 45 میلیارد ریال، پنج پروژه بزرگ گازرسانی در شهرضا با حضور استاندار، فرماندار و شهردارشهرضا و مدیرعامل شرکت گاز استان به همراه جمعی از مدیران و معاونین وی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل ازروابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در مراسم بهره برداری از ایستگاهTBSهزار متر مکعبی شهرک کارگاهی امیر کبیر شهرضا، اظهار داشت: از امروز صنایع مستقر در این شهرک می توانند متقاضی دریافت گاز شوند و فرآیند اشتراک پذیری خود را در اداره گاز شهرضا انجام دهند.

سید مصطفی علوی، با بیان اینکه یکی از دغدغه های شرکت گاز بهره مندی تمامی صنایع از نعمت گاز طبیعی است، افزود:‌ بیش از 3 هزار واحد تجاری و 8 هزار و 80 واحد کارگاهی در این شهرک مستقر می باشد که می توانند از گاز استفاده نمایند.

وی، هدف از تأسیس این شهرک را انتقال مشاغل ویژه و دارای آلودگی صوتی دانست و عنوان کرد: یکی از مهمترین نیازهای فعالان صنعتی این شهرک تکمیل زیرساخت‌ها بوده است.

علوی، با بیان اینکه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه گاز و گازرسانی به شهرک صنعتی امیرکبیر در تیرماه سالجاری به زمین زده شد گفت: با اجرای یکصد متر شبکه تغذیه و توزیع و با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال این پروژه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، به مصوبه هیأت دولت در راستای توسعه گازرسانی به صنایع اشاره کرد و افزود: در استان اصفهان بیش از هشت هزار و 700 صنعت از نعمت گاز بهره‌مند هستند که بر اساس این مصوبه دولت، تعدادی از آنها پارسال و امسال گازرسانی شدند.

علوی، گفت: در حال حاضر دو سوم از 360 میلیون مترمکعب گاز در شهرضا در بخش صنعت و یک سوم در بخش خانگی مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین از بهره برداری گازرسانی به واحدهای صنعتی و گلخانه ای روستاهای یحیی آباد و قصر چم خبر داد و افزود: در این دو روستا دو ایستگاه TBS با ظرفیت پنج هزار متر مکعب در ساعت، 8هزار و 700 متر شبکه تغذیه و توزیع با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مهندس علوی، با بیان اینکه سالانه، بیش از 21 میلیارد مترمکعب گاز در سطح استان اصفهان توزیع می‌شود، گفت: از 110 شهر استان، 109 شهر و از هزار و 238 روستای مشمول گازرسانی، هم اکنون هزار و 60روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند .

وی،اظهار داشت: بهره برداری از ساختمان پست و امداد و پشتیبانی منظریه، با 150 متر مربع زیربنا از دیگر پروژه هایی است که در شهرستان شهرضا با حضور مسئولین افتتاح گردید و برای خدمات رسانی، به مردم این منطقه واگذار شد.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به مجموعه کارگاهی پاتله شهرضا از دیگر پروژه هایی بود که در دهه مبارک فجر سال جاری کلنگ زنی شد و مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در این خصوص گفت: طی این پروژه یک ایستگاه TBS  با ظرفیت پنج هزار متر مکعب در ساعت راه اندازی و 3هزار متر خط تغذیه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد اجرایی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار