کد خبر: 990325
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
فرمانده ارتش:
سرويس سياسی جوان آنلاين: تروریست‌های امریکایی ضربه عین‌الاسد را یک سیلی تلقی کنند و از تأخیر در مجازات خود، خوشحال نباشند.
امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان شهرستان کرج گفت: امسال حماسه ۲۲بهمن با چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی متقارن شد و امروز در فراغ همرزم شهیدمان ۴۰ روز است که آزادگان، حق‌طلبان و همه مبارزان علیه نظام سلطه و امریکای جنایتکار و رژیم نحس و نجس صهیونیستی، داغدار عروج خونین سرباز ولایت و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هستند. موسوی با بیان اینکه تروریست‌های امریکایی ضربه عین‌الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند و از تأخیر در مجازات خوشحال نباشند، گفت: دست هر چه بالاتر برود، سهمگین‌تر و سنگین‌تر فرود خواهد آمد. وی ادامه داد: خون شهیدان، سیل خروشانی است که کف باطل را با خود خواهد برد و زلال حق و حقیقت را جایگزین خواهد کرد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در طول۴۰سال گذشته دشمنان انقلاب و نظام ناجوانمردانه از هیچ اقدام خصومت‌باری علیه این پدیده الهی و مردمی فروگذاری نکرده‌اند، گفت: دشمنان تمام توانی که داشته‌اند تا به امروز به کار گرفته‌اند تا مانع رشد و پیشرفت انقلاب و استحکام نظام اسلامی شوند. موسوی افزود: دشمنان این ملت با تحریم‌های متعدد سیاسی و تحریم‌های همه‌جانبه اقتصادی، فتنه‌های شیطانی و تحمیل جنگ نظامی گسترده علیه مردم شریف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکنون هر اقدامی که توانسته‌اند انجام داده‌اند، در مقطع فعلی نیز رسوا‌تر و بی‌آبرو‌تر از گذشته خصومت خود را علیه این ملت به اوج رسانده‌اند. وی ادامه داد: به فضل خداوند و با تدبیر مقام معظم رهبری و با وحدت، انسجام، بصیرت و ولایتمداری مردم صبور، انقلاب اسلامی همچنان به مسیر خود ادامه داده و نظام روز به روز بالنده‌تر و شکوفا‌تر به پیش می‌رود.

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: همچنان که رهبری انقلاب که در این بیانیه فرمودند با گذشت چهار دهه از انقلاب شعار‌های جهانی انقلاب همچنان زنده است و آرمان‌ها کماکان در کانون جهانیان قرار دارد. موسوی عنوان کرد: انقلاب با دفاع مقتدرانه از استقلال منافع و امنیت ملی ایران در برابر قدرت‌های استکباری و دفاع از مظلوم مایه سربلندی ایران و ایرانی در تمام جهان شده و به همین دلیل است که امروز شاهد تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی و شکل‌گیری دوقطبی اسلام و استکبار هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار