کد خبر: 990260
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
معاون پارلمانی وزارت راه وشهرسازی :
مهران کفاش گفت :علیرغم تمامی کمبودها و کاستی ها و فشارهای اقتصادی که بر کشور تحمیل شده، این مجموعه بدون معطلی و با اعتبارات مورد نظر سعی در تکمیل پروژه ها داشته و این روند کماکان ادامه خواهد یافت .

   

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان  ، به نقل ازاداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، با حضور مهران کفاش معاون پارلمانی وزارت راه وشهرسازی و با همراهی علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه وشهرسازی استان، ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین محلی، پروژه باند دوم کاشان – برزک در منطقه گردنه نابر بطول حدود 6 کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 مهران کفاش در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: اصل در مجموعه وزارت راه وشهرسازی تکمیل پروژه های نیمه تمام است که سعی می شود تا پایان سال 99 این پروژه ها که قالبا بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تکمیل و به بهره برداری برسند.

 وی از دیگر اولویت های وزارت راه وشهرسازی را تامین مسکن برای مردم برشمرد و افزود: بحث اصلی ما در حوزه مسکن وساختمان در سال 99 طرح اقدام ملی ساخت مسکن است که امسال شروع شده و تا پایان دولت 400 هزار واحد در برنامه احداث و تحویل خواهد شد.

 معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه وشهرسازی در ادامه بیان داشت: علیرغم تمامی کمبودها و کاستی ها و فشارهای اقتصادی که بر کشور تحمیل شده، این مجموعه بدون معطلی و با اعتبارات مورد نظر سعی در تکمیل پروژه ها داشته و این روند کماکان ادامه خواهد یافت .

 وی با اشاره به روکش آسفالت و بحث روشنایی جاده امیرکبیر اظهار داشت: طبق قرار داد تنظیم شده بزودی بحث روشنایی و روکش آسفالت آن اجرایی می شود.

 کفاش به برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور سفرهای نوروزی اشاره داشت و گفت: ستاد ملی نوروزی مشخص شده و به صورت ویژه در وزارت راه وشهرسازی در حال رصد است و ایستگاهها با مکان یابی و با تعداد مناسب در سراسر کشور قطعا شروع بکار خواهد کرد و از اواسط اسفند ماه مستقر و به استقبال میهمانان و مسافران نوروزی می روند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر