کد خبر: 990253
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان:
دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حیدر قاسمی در دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به دو برنامه پیش‌رو از جمله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به هویت ما گره خورده و از این نظر بسیار حائز اهمیت است بنابراین لازم است پیرامون حضور شکوهمند مردم در این راهپیمایی همچون سال‌های گذشته اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان در ادامه به لزوم توجه به روش‌های اطلاع رسانی که موجب حضور حداکثری واجدان شرایط در انتخابات شود، تاکید کرد و افزود: علاوه بر صدا و سیما، شبکه‌های اجتماعی ،مطبوعات ورسانه های مجزای نیز در زمینه اطلاع رسانی بسیار اثرگذار هستند که لازم است از ظرفیت آنها استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری نیز در این جلسه با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر پس از بررسی مصوبات جلسه گذشته به قرائت دستور جلسه پرداخت و بر ضرورت بررسی عوامل موثر بر ارتباط اثربخش مدیران و رسانه‌ها تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: لازم است در رسانه‌ها به اصل حضور مردم توجه و به این موضوع پرداخته شود.

خاطرنشان می‌شود، دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای و مرضیه باقرصاد رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و سایر مدعوین در دفتر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار