کد خبر: 990252
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری با اشاره به توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن گفت: هدف ازگسترش فرهنگ قرآن، تعامل، همدلی و همراهی، شناخت استعدادهای قرآنی و استفاده از مفاهیم این کتاب ارزشمند ،راه مبارزه با دشمنی‌ها تمسک به قران و اهل بیت علیهم السلام است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در مراسم افتتاح برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان اصفهان با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهارداشت: به منظور بهره گیری از روح بلند شهیدان و فضای معنوی گلستان شهدا و برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، حریم امنیت و شهدای جبهه مقاومت به خصوص سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در این محیط معنوی جمع شدیم تا در اجرای برنامه‌های قرآن و فرهنگی پیش‌رو از این عزیزان استمداد بگیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از شهر اصفهان با عنوان شهر شهیدان یاد و خاطرنشان کرد: شهدای مدفون در گلزار شهدای اصفهان جزو مفاخر جهان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب زندگی و هدایت است، تصریح کرد: هرچه داریم از برکت قرآن و اهل بیت علیهم السلام به عنوان مفسران حقیقی قرآن کریم داریم، امروز به عنوان آغاز برنامه‌های هفته قرآن و عترت در این محیط معنوی جمع شدیم تا هفته قرآن و عترت را با هدف گسترش فرهنگ قرآن، تعامل، همدلی و همراهی، شناخت استعدادهای قرآنی و استفاده از مفاهیم این کتاب ارزشمند برگزار نماییم.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان از ۱۹ تا ۲۵ بهمن توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همراهی دستگاه‌های اجرایی و موسسات فرهنگی قرآنی اظهار کرد: امروز، روز تجلیل از مادران و همسران شهدا است که با فداکاری عزیزان خود را برای حمایت از اسلام و انقلاب فدا کردند و امنیت و آسایش امروز خود را مدیون فداکاری این بزرگواران هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن خاطرنشان کرد: راه مبارزه با دشمنی‌ها تمسک به قران و اهل بیت علیهم السلام است.

در ادامه از مادر شهید حمیدرضا دایی تقی از شهدای فعال قرآنی به عنوان نماینده ای از مادران شهدا تجلیل صورت گرفت.

خاطرنشان می‌شود، مراسم افتتاح برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان اصفهان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گلستان شهدای اصفهان انجام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار