کد خبر: 990232
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
مهاجم سابق تراکتور به دلیل اینکه نامه فسخ قرارداد خود را نگرفته، نمی‌تواند به عضویت هیچ تیمی درآید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: «کوین فورچونه» مهاجم اهل مارتینیک که از تیم تراکتور جدا شد، هنوز رضایت‌نامه فسخ قرارداد و جدایی خود را از این تیم دریافت نکرده و به همین خاطر نمی‌تواند به عضویت هیچ تیمی درآید.

این بازیکن منتظر دریافت این نامه است تا به پیشنهاد حضور در رقابت‌های باشگاهی در قاره آمریکا پاسخ مثبت بدهد. او از چند تیم آمریکایی پیشنهاد بازی دریافت کرده، ولی چون هنوز جدایی او از تیم تراکتور رسمی نشده نمی‌تواند به عضویت هیچ تیمی درآید.

این بازیکن پیش از این در تیم ترویس فرانسه بازی می‌کرد، ولی در تیم تراکتور دوران موفقی نداشت. او البته در مصاحبه‌ای که پیش‌تر درباره آینده خود داشت عنوان کرد از لیگ MLS آمریکا و ترویس فرانسه پیشنهاد بازی دارد.

او همچنین درباره جدایی خود از تراکتور گفت: با توجه به اتفاقاتی که بین ایران و آمریکا در حال رخ دادن بود، نمی‌خواستم زندگی خود را به خطر بیندازم. با توجه به جنبه‌های دیگری که دوست نداشتم، تصمیم گرفتم به فوتبال اروپا برگردم. من در ایران مشکلی نداشتم، ولی وقتی برای مدتی به کشورم رفتم و برگشتم مشکلات شروع شد. نزدیک به ۱۵ روز اینترنت وجود نداشت.

وی افزود: در ایران در هتل زندگی می‌کردم، چون دوست نداشتم خانواده‌ام را به ایران بیاورم. مثل فرانسه هر روز تمرین می‌کردم. بازی‌ها در ایران در زمان خیلی زودی برگزار می‌شود. لیگ ایران بسیار فیزیکی است و از نظر تاکتیکی کمبود‌های زیادی دارد و بازیکنان خارجی زیادی به کار گرفته نمی‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار