کد خبر: 990225
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
در حالی که معاون گردشگری از ارائه درخواست سهمیه «بنزین سفر» به دولت خبر می‌دهد، اما وزیر نفت، منکر چنین پیشنهادی است.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به تازگی خبری مبنی بر اینکه تیموری معاون گردشگری کشور درخواست اختصاص سهمیه «بنزین سفر» به دولت و وزارت نفت ارائه داده، منتشر شده است.

بیژن زنگنه وزیر نفت در این خصوص به خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر چیزی مبنی بر واریز سهمیه بنزین نوروز به ما ابلاغ نشده است.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که نحوه تخصیص سوخت به موسسات آموزش رانندگی و همچنین برخی موارد خاص به چه صورت است؟ تصریح کرد: تمامی واریز‌های بنزین با دستور وزارت کشور است و اگر ابلاغ شود ما سهمیه رانندگان را واریز می‌کنیم.

براساس این گزارش یک منبع آگاه در شرکت پخش فرآورد‌های نفتی کشور در گفت گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر هیچگونه تصمیمی مبنی بر بنزین سفر در نظر گرفته نشده و چیزی هم به شرکت پخش فرآورد‌های نفتی ابلاغ نشده است.

این منبع آگاه اضافه کرد: قرار است روز چهارشنبه در جلسه هئیت دولت در خصوص سهمیه بنزین سفر تصمیم گیری شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
0
اگر تمام‌ جهان جم بشن و بستن شیر بنزین بروی مردم ایران رو تایید کنن ما این سیاست بی معنی را برنمیتابیم! اصلن برای چی کشور نفت خیز مرمش از بنزین و ماشین خوب محروم‌شدن ؟ این دشمنی چ معنی داره؟ چرا کمر ب نابودی ایران و ایرانی بستین؟ مگه ما چ گناهی کردیم ک همچین عذاب الهی برما نازل شده؟. واقعن نفرین چ کسی دامن ملت ایران گرفته؟ همه جای دنیا دارن در صلح و آزادی و رفاه زندگی میکنن جز ما . چرا آخه؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار