کد خبر: 990149
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
سردار مهدی معصوم بیگی گفت : برای تأمین نظم و امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرارگاه تأمین نظم و امنیت انتخابات در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،فرمانده انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات امنیتی در 3 مرحله قبل از شروع انتخابات، روز انتخابات و پس از انتخابات طراحی شده است و از روز 23 بهمن همزمان با آغاز تبلیغات برای این مرحله برنامه‌های لازم طراحی شده و برای روز انتخابات نیز طراحی‌های لازم انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به نامزدهای انتخاباتی تاکید داریم قانون انتخابات را در همه فرآیندهای انتخاباتی از جمله در کارهای تبلیغاتی و عدم تخریب اماکن و ایجاد نظم رعایت کنند. موضوع دیگر ممنوعیت راه‌اندازی کارناوال‌ها و کاروان‌های تبلیغاتی است و در قانون انتخابات نیز ذکر شده است و کارگروهی نیز رصد فضای مجازی را صورت می‌دهد.

 وی گفت: با تشکیل این قرارگاه، نیروی انتظامی در آمادگی کامل برای تأمین نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دارد و امیدواریم حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم تا این حضور موجب سرخوردگی دشمنان نظام شود.

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات برای پیشرفت و امنیت کشور بسیار مهم است که حدود 15 هزار نیرو در تأمین امنیت استفاده می‌شود که بخشی از ظرفیت بسیج نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار