کد خبر: 990142
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
شهردار اصفهان :
دومین دوره ارزیابی تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان، با حضور ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی در جلسه با شهردار اصفهان، آغاز شد و نتایج ارزیابی ها تا سه روز دیگر و با پایان فرآیند ارزیابی، به شهرداری اصفهان اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، قدرت اله نوروزی در جلسه آغاز دومین دوره ارزیابی تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان اظهار کرد: هدف ما این است که به بهره وری بهتری در شهرداری دست پیدا کنیم و با شناسایی نقاط ضعف و قوت، بتوانیم برنامه های تعریف شده در سیستم را به خوبی اجرایی کنیم. 

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان هم اکنون در حال تدوین برنامه اصفهان 1405 با استفاده از نظرات ذینفعان و بسیاری از اقشار مختلف مردمی است، گفت: مدیریت شهری اصفهان در ابتدای کار در این دوره، هفت محور را به عنوان برنامه های اصلی خود قرار داد که یکی از موارد مهم آن حوزه گردشگری بود.       

شهردار اصفهان ادامه داد: رویکرد ما در تعالی سازمانی این است که با تسلط بر نقاط ضعف خود بتوانیم دستاوردهایی در حوزه گردشگری که در برنامه های خود قرار داده ایم، داشته باشیم.  

وی با اشاره به اینکه در طرح اصفهان 2020 فعالیت ها را بر محور گردشگری معطوف کرده ایم، تصریح کرد: یکی از مسائل شهر ما موضوع رودخانه زاینده رود است که با ارزیابی صحیح از وضعیت می توان، به تصمیماتی برای به حداقل رساندن آسیب ها دست یافت.

نوروزی با اشاره به اینکه اقداماتی برای نهایی شدن اصفهان به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک در دست انجام است، گفت: بخشی از این اقدامات در وزارت کشور و یونیسف هم در دست انجام است و ارزیابان باید ما را در این مسیر کمک دهند تا نتایج بهتری حاصل شود.     

وی به تشکیل مثلث طلایی گردشگری اصفهان، یزد و شیراز اشاره و تصریح کرد: در زمینه گردشگری همچنین تفاهم نامه هایی را با شهرهای دیگر از جمله تبریز منعقد کرده و یک تفاهم هم با شهر همدان در دست پیگیری است.

شهردار اصفهان افزود: اگر اقدامات حوزه گردشگری به صورت دقیق و صحیح پیگیری شود، می تواند زیرساخت های مناسبی برای شهر ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه امروز با افتتاح ارزیابی تعالی سازمانی، شهرداری اصفهان برای دومین بار زیر تیغ نظرات ارزیابان خواهد رفت، گفت: ما انتظار داریم این ارزیابی به صورت دقیق، واقعی و بدون بزرگ نمایی باشد چراکه به دست آوردن امتیاز و عنوان در این فرآیند برای ما مهم نیست و هدف ما تاثیرات این ارزیابی ها در رفتار سازمانی است.

ارزیابی تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان با جسارت انجام شد 

در ادامه این نشست، علیرضا صادقیان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سال گذشته اولین دوره تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان به صورت داوطلبانه از سوی این نهاد انجام شد، اظهار کرد: امسال برای دومین بار این کار آغاز می شود و از امروز تا سه روز دیگر ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی، کار خود را برای بررسی بخش های مختلف شهرداری انجام می دهند و در روز سوم نتایج، اعلام و شهرداری اصفهان به مرحله حضور در جایزه تهران، وارد خواهد شد.

وی ادامه داد: این تجربه سال گذشته تجربه جدیدی در کل کشور و در میان شهرداری ها بود و امسال هم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به عرصه ارزیابی ورود پیدا کرده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال گذشته شهرداری اصفهان در تعالی سازمانی توانست نشان سه ستاره دریافت کند و همه مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری در این فرآیند مشارکت داشتند.

وی افزود: بعد از این اقدام خودارزیابی در شهرداری اصفهان با همکاری دانشگاهیان و نیز آموزش ارزیابان داخلی صورت گرفت که نتایج آن هفته قبل اعلام شد.

صادقیان بیان کرد: با توجه به تجربه شهرداری اصفهان از سال گذشته، امسال نسبت به فرآیند آشناتر شده و آمادگی بهتری داریم. همچنین ما سعی داریم از نتایج این ارزیابی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای ارزیابی تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان با مخالفت هایی در ابتدای کار روبرو بود اما با جسارت مدیریت شهری و همراهی همکاران این اقدام صورت گرفت، گفت: امیدواریم اقدام شهرداری الگویی برای سازمان ها و نهادهای دیگر که مانند شهرداری اقدامات خدماتی انجام می دهند، باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر