کد خبر: 990141
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن‌ماه مطابق برنامه از پیش تعیین شده انجام می‌شود و مسافران برای حضور به موقع در فرودگاه و انجام فرایند پروازی حتماً از مسیر‌های تعیین شده استفاده کنند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: ابراهیم مرادی، مدیرکل فرودگاه مهرآباد ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی بیان کرد: مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد در ۲۲ بهمن ماه و همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی و اربعین شهید سردار سلیمانی می‌توانند از مسیر‌های در نظر گرفته شده استفاده کنند.

وی ادامه داد: مسافران مهرآباد از بزرگراه ستاری به سمت جنوب وارد جاده مخصوص و در ادامه از مسیر جاده مخصوص وارد خیابان فرودگاه شوند.

وی افزود: برای خروج مسافران مهرآباد نیز خیابان معراج در دسترس خواهد بود که مسافران می‌توانند از آن مسیر به جنوب میدان آزادی، سپس آیت الله سعیدی و جاده قدیم تهران-کرج دسترسی داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کنند.

مرادی تاکید کرد: به دلیل محدودیت‌های مسیر‌های دسترسی به فرودگاه مسافران باید زمان خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که دو ساعت پیش از پرواز جهت انجام فرایند پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار