کد خبر: 990119
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به نحوه ورود این حزب در انتخابات مجلس گفت: تصمیم حزب کارگزاران برای انتخابات آتی مجلس این است که بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری یک لیست ۲۰ نفره در تهران ارائه دهد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی از ارائه لیستی مستقل در تهران از سوی حزب متبوعش خبر داده است. به گفته مرعشی تصمیم حزب کارگزاران برای انتخابات آتی مجلس این است که بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری یک لیست ۲۰ نفره در تهران ارائه دهد.

وی ادامه داد: حزب کارگزاران تا ۲۲ بهمن هم منتظر تایید صلاحیت‌های احتمالی می‌ماند و در روز چهارشنبه لیست خود را منتشر می‌کنند و از مردم و به خصوص اصلاح طلبان دعوت می‌کند به این لیست رای بدهند.

عضو ارشد حزب کارگزاران درباره عدم ائتلاف با دیگر احزاب اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: حزب کارگزاران پیش از این در ائتلافی که در شورای عالی اصلاح‌طلبان شکل گرفته بود حضور داشت، ولی بعد از آنکه شورای عالی تصمیم گرفت لیستی در انتخابات نداشته باشد پی‌ریزی یک ائتلاف جدید هم زمان‌بر بود و هم اینکه ورود به ائتلاف مستلزم رعایت نظرات سایر احزاب ائتلافی است، در نتیجه هر کسی را که احزاب دیگر پیشنهاد بدهند باید می‌پذیرفتیم در حالی که فرصت بررسی و اطمینان از صلاحیت این افراد وجود نداشت.

مرعشی گفت: لیست کارگزاران لزوما از میان اعضای حزب تشکیل نشده و این حزب از بین کسانی که تایید صلاحیت شده بودند در فضای مجازی فراخوان داده و افرادی که علاقه‌مند بودند در لیست کارگزاران قرار بگیرند را شناسایی کرده و با آن‌ها مصاحبه داشته و در نهایت کسانی را در لیست قرار داده است که حزب می‌تواند سلامت کار آن‌ها را در مجلس یازدهم تضمین کند.

به گفته مرعشی پیش‌بینی کارگزاران این است که در نهایت بتوانند حدود ۲۰ نفر از کاندیدا‌ها با مشخصات ذکر شده را در لیست خود قرار دهند.

در همین رابطه محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران نیز روز گذشته در حاشیه جلسه شورای شهر تهران درباره کیفیت حضور کارگزاران در انتخابات مجلس گفته بود که این حزب نتوانسته نام ۳۰ نفر را برای بستن لیستی کامل در تهران پیدا کند و تاکنون به ۱۵ تا ۱۷ نفر نامزد مورد تایید رسیده‌اند و جلسه این حزب برای رسیدن به لیستی کامل همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: کارگزارن ، مجلس ، انتخابات
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار