کد خبر: 990111
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از افزایش ۷۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان خبر داد.

اکبر فتحی  در شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: امسال بخش کشاورزی در استان در چند مرحله پروژه افتتاح کرده است به طوریکه در دو مرحله سفر رئیس جمهور ما پروژه‌هایی برای افتتاح داشتیم.

وی با بیان اینکه در مرحله سفر اول رئیس جمهور ۱۵۰ میلیارد تومان و در سفر دوم ۷۵۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است، تصریح کرد: مجموعه هفته دولت، روز جهاد کشاورزی و دهه فجر در حدود ۳ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است.  

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: کشاورزی بر خلاف نظر دشمنان، یک جای مناسب و امن برای سرمایه‌گذاری است به طوریکه بیش از ۷۰ درصد سرمایه‌گذاری بیشتر از سایر سنوات داشتیم.

وی تصریح کرد: بخش کشاورزی جذابیت لازم به لحاظ سودآوری، ارزآوری مزیت لازم برای سرمایه‌گذاری را دارد و شاید تحریم و نوسانات ارز باعث مشکلاتی شد ولی حداقل مزیت سرمایه‌گذاری داخلی در کشور و استان را ایجاد کرد.

فتحی خاطرنشان کرد: تمام پروژه‌ها حاصل زحمات همکاران است و بنده صرفا سخنگوی این جمع هستم.

وی یادآور شد: از دامپزشکی نسبت به ساماندهی واحدهای غیرمجاز دامی تشکر ویژه داریم.

وی با قدردانی از زحمات رئیس سازمان دامپزشکی، نسبت به جداسازی و تمرکززدایی، گفت: معمولا فرهنگ اینکه تا وقتی من در شهرستان هستم هیچی بلد نیستم ولی وقتی به تهران بیایم حتما کار زیادی بلد هستم در وزارتخانه‌ها جاری است ولی این نگاه در دامپزشکی و وزارت جهادکشاورزی عوض شده است.

فتحی تاکید کرد: استان آذربایجان‌شرقی آمادگی لازم برای قبول هرگونه وظایف و انجام آن دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر