کد خبر: 990086
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
از درخشش جهانبخش تا هت‌تریک رضایی
دو لژیونر ایرانی شاغل در فوتبال اروپا باز هم خوش درخشیدند. کاوه رضایی، مهاجم شارلوای بلژیک با به ثمر رساندن سه گل نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علاوه بر او، علیرضا جهانبخش نیز زمینه‌ساز تک‌گل برایتون بود تا این تیم انگلیسی از شکست فرار کند. در هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال بلژیک، شارلوا مقابل تیم زولته وارخم قرار گرفت و در نهایت موفق شد ۴ بر صفر از سد حریف خود بگذرد. نکته اصلی این بازی درخشش کاوه رضایی بود. او که به همراه علی قلی‌زاده مهره‌های اصلی شارلوا محسوب می‌شود با هت‌تریک در این بازی، سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند.

کاوه رضایی در این فصل از لیگ بلژیک ۱۸ گل برای تیمش زده و فعلاً در رده چهارم بهترین گلزنان این لیگ قرار دارد. تیم شارلوا با این برد به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد و این صعود را مدیون لژیونر کشورمان است. شنبه شب همچنین تنها ایرانی شاغل در لیگ انگلیس نیز یک‌بار دیگر توانست شایستگی‌هایش را در مستطیل سبز به نمایش بگذارد. علیرضا جهانبخش پس از آنکه گل تماشایی‌اش به چلسی به عنوان گل برتر ماه ژانویه جزیره انتخاب شد در بازی تیمش برابر واتفورد نیمکت‌نشین بود، اما بعد از اینکه برایتون با یک گل از حریف عقب افتاد، سرمربی مجبور شد دقیقه ۷۰ دوباره به جهانبخش اعتماد کند. مهاجم ملی‌پوش پس از چند دقیقه شوتی را روانه دروازه واتفورد کرد که در نهایت با دخالت مدافع حریف به گل تبدیل شد. این بازیکن با وادار کردن مدافع واتفورد به زدن گل به خودی پاسخ اعتماد سرمربی‌اش را داد. برایتون که برای بقا در لیگ جزیره تلاش می‌کند بدون شک با حساس شدن بازی‌ها در هفته‌های آتی باز هم به گلزنی بازیکن ایرانی‌اش نیاز خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار