کد خبر: 989948
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
سرپرست فرمانداری لنجان :
خدامراد صالحی گفت: ۸۶درصد ثبت نام کنندگان برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم را آقایان و ۱۴ درصد را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش ابوذر سلیمانی خبرنگار جوان از شهرستان لنجان ؛ صبح روزگذشته سرپرست فرمانداری لنجان در جمع خبرنگاران گفت : در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی شاهد ثبت نام ۶۱ نفر بودیم اما در این دوره ۷۹ نفر داوطلب شدند که شاهد افزایش ۳۰ درصدی آمار داوطلبان هستیم.

خدامراد صالحی با بیان اینکه ۸۶ درصد ثبت نام کنندگان برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم را آقایان و ۱۴ درصد را بانوان تشکیل می دهند، عنوان کرد : ۶۴ نفر فوق لیسانس، شش نفر حوزوی، پنج نفر دکترا و چهار نفر دارای مدرک لیسانس هستند و از نظر گروه های شغلی نیز شاهد ثبت نام کارمند، مشاغل آزاد، فرهنگی، بازنشسته، استاد دانشگاه، وکیل یا قاضی، پزشک، روحانی و...بودیم.

وی افزود : ثبت نام داوطلبین جوان در دوره یازدهم نیز نسبت به دوره دهم بالغ بر ۶۲ درصد افزایش را نشان می دهد و چهار درصد از ثبت نام کنندگان که سه نفر از داوطلبان هستند سابقه حضور در بهارستان را در کارنامه خود دارند و ۲۰ نفر نیز دارای سابقه داوطلبی در ادوار گذشته را دارند که حدود ۲۶ درصد از آمار ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص می دهد.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد : همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس دهم تشکیل هیئت های اجرایی براساس مواد ۳۱ تا ۳۳ قانون انتخابات مجلس در دستور کار قرار گرفت و در این دوره از انتخابات سه هیئت اجرایی شامل هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه و هیئت های اجرایی فرعی مستقر در دو بخش مستقل در شهرستان لنجان فعالیت خواهند داشت.

شایان ذکر است؛ با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر  کشور روند ثبت نام از داوطلبان یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان لنجان آغاز شد و از صبح دهم آذرماه تا پایان وقت اداری شانزدهم آذر تعداد ۷۹ نفر به عنوان داوطلب در حوزه لنجان ثبت نام نموده اند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار