کد خبر: 989943
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴
دبیر بخش عفاف و حجاب جشنواره مد و لباس فجر خبر داد
دبیر بخش عفاف و حجاب جشنواره مد و لباس فجر می‌گوید: هر چند در این دوره فراخوان بخش عفاف و حجاب به دلایلی روی سایت قرار نگرفت، اما باز هم به شکل چشمگیری شاهد رشد آثار ارسالی بودیم!
آرمان محمدی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین:  به گزارش «جوان» مریم کریمی دبیر بخش عفاف و حجاب نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از رشد چشمگیر آثار در این بخش خبر داد و گفت: این نخستین بار است که پس از هشت دوره جشنواره، بخش عفاف و حجاب به شکل متفاوت و با دبیر مستقل برگزار می‌شود. در واقع همین هویت مستقل نیز سبب شده است که شاهد رشد چشمگیر آثار ارسالی به بخش عفاف و حجاب باشیم.

او افزود: با توجه به اینکه در این دوره فراخوان بخش عفاف و حجاب به دلایلی روی سایت قرار نگرفت، باز هم به شکل چشمگیری شاهد رشد آثار ارسالی بودیم که واقعاً به خاطر آن شکرگزار هستیم.

دبیر بخش عفاف و حجاب نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر ادامه داد: در بخش عفاف و حجاب این دوره مانتو‌های بلند تا مچ پا و چادر مورد توجه قرار گرفت که البته تغییراتی را در آن مدنظر قرار دادیم، به عنوان مثال در این دوره بحث رنگ در چادر‌ها مطرح شد و بر همین مبنا نیز در آثار ارسالی برخی از شرکت‌کنندگان از رنگ در طراحی چادر‌ها استفاده کرده بودند.

وی از رشد چند برابری آثار در این دوره خبر داد و گفت: سال گذشته بالغ بر ۲۸اثر به بخش عفاف و حجاب ارسال شد، اما در این دوره و تا ۱۴بهمن ماه، چیزی نزدیک ۳۰۰اثر در بخش عفاف و حجاب به دست ما رسیده که نشان از رشد ۱۲برابری این بخش نسبت به سال گذشته دارد.

دبیر بخش عفاف و حجاب نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از انجام رایزنی برای افزوده شدن یک جایزه به این حوزه خبر داد و گفت: نظیر سال‌های قبل ما در بخش چادر مجلسی و در قسمت چادر اجتماع یک برگزیده خواهیم داشت، اما در حال رایزنی هستیم که بتوانیم جایزه‌ای را برای نفر اول در بخش مجموعه‌سازی عفاف و حجاب نیز انتخاب کنیم.

کریمی درباره نمایش آثار در این بخش، توضیح داد و بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده از بخش عفاف و حجاب در این دوره، بعد از داوری، آثاری که دارای رتبه‌های بالاتری باشند، انتخاب و در بخش عفاف و حجاب به نمایش گذاشته می‌شوند که پیش‌بینی ما نمایش نزدیک ۶۰ یا ۷۰ اثر در این بخش است.

او در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما در بخش عفاف و حجاب ارائه پوشیده‌ترین لباس‌های اسلامی است و امیدواریم امسال شاهد تحولی جدی در این بخش باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار