کد خبر: 989923
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
راننده سواری پژو که با گذاشتن تابلوی آژانس روی سقف خودرو، زنان را در پوشش مسافر سوار و به آن‌ها تعرض کرده‌است، به تحمل ۳۹۶‌ضربه شلاق محکوم شد. متهم ۳۲‌ساله که سعید نام دارد روز گذشته به اتهام آدم‌ربایی هم محاکمه شد و در انتظار مجازات قرار گرفت.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  به گزارش جوان، این پرونده سال گذشته با طرح شکایت‌های مشابه از سوی چهار زن جوان در دستور کار مأموران پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت. یکی از شاکیان در توضیح ماجرا گفت: «روز حادثه حوالی متروی راه‌آهن منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌ام بروم که یک پژو پرشیای سفید رنگ توقف کرد. از آنجائیکه تابلوی آژانس را روی سقف خودرو بود اعتماد کردم و بعد از گفتن مسیرم سوار شدم. راننده بعد از طی مسافتی، اما به یکباره تغییر مسیر داد و به طرف جاده بهشت زهرا حرکت کرد. وقتی اعتراض کردم او با تهدید خواست ساکت باشم. سپس در محلی خلوت توقف کرد و بدون توجه به التماس‌هایم....»

شاکی در حالیکه به شدت اشک می‌ریخت، ادامه داد: «راننده وقتی گریه و التماس‌هایم را دید، گفت که از کاری که کرده پشیمان است و قول داد خودش را به پلیس معرفی کند که به او اعتماد نکردم و شماره پلاک خودرو را برداشتم.» بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که کارآگاهان پلیس متوجه شدند متهم همان کسی است که به این شیوه به سه زن دیگر تعرض کرده‌است، بنابراین در تحقیقات بعدی متهم را که مردی ۳۲‌ساله به نام نوید بود شناسایی و بازداشت کردند. متهم ابتدا جرمش را انکار کرد، اما پس از مواجهه با شاکیان به جرمش اعتراف کرد. 

متهم، اما در جریان تحقیقات بعدی مدعی شد که شاکیان با میل خودشان با او وارد رابطه شده‌اند. با کامل شدن تحقیقات بازپرس مرد شیطان صفت را به اتهام رابطه نامشروع و آدم‌ربایی مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر شد و برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه محاکمه نوید به اتهام رابطه نامشروع با هر یک از شاکیان به ۹۹‌ضربه شلاق محکوم شد که حکم صادر شده از سوی قضات دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت. او روز گذشته برای رسیدگی به اتهام آدم‌ربایی به شعبه رسیدگی کننده به ریاست قاضی کشکولی منتقل شد. متهم در دفاع از خود اتهام آدم ربایی را هم انکار کرد و گفت: «شاکیان با میل خودشان سوار ماشین شدند به همین خاطر اتهام آدم‌ربایی را نیز قبول ندارم.» در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار