کد خبر: 989854
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
شهردار منطقه ۸ تبریز:
شهردار منطقه ۸ تبریز طی جلسه ای که با معاونین و مدیران منطقه ۸ برگزار شد از تحول منطقه تاریخی فرهنگی تبریز با اجرای پروژه های بازآفرینی شهری در سال های آتی خبر داد.

 در این جلسه علی مدبر ضمن اشاره به موقعیت خاص منطقه ۸ و واقع شدن در بافت تاریخی فرهنگی تبریز، مدیریت در این منطقه تاریخی فرهنگی را بسیار حساس برشمرده و خواستار توجه بیشتر معاونین و مدیران منطقه در حوزه مدیریتی خود شدند.

مدبر افزود: تمام تلاش ما در طول دوران مدیریتی خود در منطقه هشت، احیاء و هویت بخشی به منطقه تاریخی فرهنگی شهر بوده و  برآنیم با اجرای پروژه های بازآفرینی شهری متعدد در منطقه هشت این منطقه را طی سالهای آتی متحول نمائیم که دستیابی به اهداف ترسیم شده نیازمند کار جهادین و همت مضاعف عوامل منطقه است.

او با اشاره به برنامه های پیش رو منطقه در راستای پیاده محور نمودن  معابر تاریخی منطقه اشاره نموده و افزود پیرو سیاستهای تبیینی شهردار محترم تبریز مبنی بر پیاده محور نمودن محورهای پرتردد و گردشگر پذیر منطقه هشت، چندین محور گردشگری در سطح منطقه را شناسایی نموده و بعد از کار کارشناسی تبدیل به محورهای پیاده راهی خواهیم نمود تا هویت تاریخی فرهنگی منطقه را حفظ نمائیم.

او بر اجرای مشارکتی پروژه های آتی منطقه تاکید کرد و افزود: به منظور کاهش هزینه ها و بهبود پیشرفت پروژه ها سعی خواهیم کرد برخی پروژه های شهری پیش رو را با مشارکت بخش خصوصی و بصورت مشارکتی و یا با اخذ وام اجرا نمائیم تا از بار مالی منطقه  کاسته شود.

مدبر در پایان بر  تلاش خود و معاونین و مدیران خود، برای اجرای کارهای ماندگار در منطقه هشت تاکید کرده و خواستار تلاش شبانه روزی عوامل منطقه برای دستیابی به این هدف شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر