کد خبر: 989831
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
از سوی خانه عکاسان ایران
خانه عکاسان ایران دوره مطالعات نظری عکاسی را در دوره‌ای شش ماه برگزار خواهد کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، خانه عکاسان ایران، دوره مطالعات نظری عکاسی باتاکید بر مطالعات فلسفی و حِکمی را در طی دوره‌ای شش ماه توسط سید احسان باقری برگزار خواهد کرد.

در این دوره هنرجویان با مباحث همچون، چیستی و فلسفه هنر متعهد از دیدگاه اسلام وجریان شناسی عکاسی ایران و جهان، نقد محتوایی عکس، بازخوانی اندیشه‌ها و شناخت اندیشمندان برتر هنر متعهد، اخلاق در عکاسی، نسبت و ارتباط عکاسی با علوم انسانی و. آشنا می‌شوند.

براساس این گزارش این کلاس به صورت مشارکتی برگزار خواهد شد و هنرجویان برای هر جلسه منابع مطالعاتی معرفی شده را مطالعه نموده و مکلف به جمع آوری مطالب جدید مرتبط خواهند بود. جمع بندی مباحث به عهده مدرس می‌باشد. همچنین این جلسات در طی دوره‌ای ۶ ماهه و به صورت یک هفته در میان در ۱۲ جلسه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که هزینه دوره برای افراد پذیرفته شده در مصاحبه رایگان است. پایان مهلت ثبت نام، ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ است، و مصاحبه از اول اسفند ماه تا ۱۵ اسفند سال جاری برقرار خواهد بود و کلاس‌ها از فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شروع خواهد شد. پس از اتمام این دوره هنرجویان گواهی شرکت در دوره را از خانه عکاسان ایران را دریافت خواهند نمود و البته از هنرجویان برتر، برای انجام پروژه‌های مطالعاتی و پژوهشی مرتبط با عکاسی دعوت به همکاری خواهد شد.

جهت پیش ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز با شماره ۰۲۱۸۸۸۹۵۲۴۶ و یا شماره موبایل ۰۹۰۳۲۷۹۲۴۰۷ (سرکار خانم خواجوی) تماس حاصل نمایید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار