کد خبر: 989799
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
فرمانده نیروی انتظامی کشور:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اجرای طرح معامله قرن توسط نظام سلطه به همراه ایادی صهیونیست و مرتجعین منطقه‌ای آن، چیزی جز خیانت قرن در حق مردم مظلوم فلسطین و دیگر آزادیخواهان جهان نیست.

گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سردار حسین اشتری پیش از ظهر جمعه در مراسم یادبود شهدای پایگاه حضرت خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه تنها راه ایستادگی در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن اطاعت از ولی فقیه است، اظهار داشت: خیر دنیا و آخرت همه ما در اطاعت از ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه مردم تبعیت خود را از رهبر معظم انقلاب ثابت برده‌اند، ابراز داشت: لازم است مسئولین نیز با انجام اقدامات عملی و اجرای دستورات و فرامین رهبری تبعیت خود را از ولی فقیه نشان دهند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که عظمت، شکوه، بیعت و وحدت مردم بعد از شهادت سردار سلیمانی را خدشه دار کند، تصریح کرد: استکبار و نظام سلطه همچنین تمام تلاش خود را می‌کند تا انتخابات پیش رو و راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور کم مردم همراه باشد که به فضل خدا در اجرای این نقشه خود ناکام خواهد ماند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مردم و مسئولین برای برگزاری باشکوه این رویداد ملی خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین معیارهایی که رهبر انقلاب برای انتخاب فرد اصلح بیان فرمودند انقلابی بودن، جهادی بودن، عادل بودن و مردمی بودن است.

سردار اشتری با بیان اینکه حضور حداکثری و انتخاب اصلح مهمترین مؤلفه‌های برگزاری یک انتخابات پرشکوه است، اذعان داشت: به فضل خدا با برگزاری این انتخابات دشمن همانند ۴۱ سال گذشته در اجرای دسیسه‌های خود علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی بیان داشت: بهترین تعبیر را از شهید سلیمانی، رهبر معظم انقلاب داشتند که از شخصیت این شهید بزرگوار به عنوان مکتب یاد کردند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان رشادت‌ها و دلیری‌های این رزمنده و سرباز ولایت در دفاع مقدس و بعد از آن در دفاع از حریم اهل بیت (ع) افزود: سردار شهید سلیمانی با ایجاد جبهه مقاومت در منطقه و مبارزه با داعش باعث تحقیر آمریکا و استکبار جهانی شد.

وی از خلق شجره خبیثه داعش توسط آمریکا سخن گفت و تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی همراه با مزدوران صهیونیستی و مرتجع منطقه با خلق داعش در نظر داشتند تا اسلام و انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند که تمام نقشه‌های آنها به دلیل تلاش مجاهدانه رزمندگان جبهه مقاومت منجر به شکست شد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه اگر در هزاران کیلومتر دور از مرزهای کشور با داعش نمی‌جنگیدیم مجبور بودیم در مرزهای کشور با این شجره خبیثه بجنگیم، اظهار داشت: داعش می‌خواست با کشاندن جنگ به داخل کشور ما امنیت شهر و روستاهای ایران را از بین ببرد که افرادی مثل شهید سلیمانی با مبارزه مجاهدانه در مقابل این گروهک تروریستی امنیت را به مردم ایران و منطقه هدیه دادند.

وی یکی از مهمترین خصوصیات شهید سلیمانی را تبعیت از ولی فقیه دانست و ابراز داشت: شهدای گرانقدر ایران اسلامی به طور متوسط در هر وصیتنامه خود سه بار تاکید و سفارش بر تبعیت از ولی فقیه زمان می‌کرده‌اند و بر همین اساس شهید سلیمانی نیز در این راه تا جان در بدن داشت خود را ملزم به تبعیت از ولی فقیه کرده بود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و نظام سلطه جهانی یکی از پایه‌های انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: در صورتی که در مقابل متجاوز به کشور مقاومت نکنیم سرنوشتی ذلت بار در انتظارمان است.

وی با اشاره به اینکه در مقابل استکبار هر جا استقامت کردیم پیروز شدیم، خاطرنشان کرد: هر زمانی هم که در مقابل آمریکا و استکبار مقاومت نکردیم و چشم‌هایمان به بیرون از مرزهای کشور بود در آن زمان‌ها شکست خوردیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه معامله قرن خیانت قرن است، افزود: مهمترین هدف اجرای این طرح ظالمانه سلطه بر فلسطین و چپاول اموال و منابع این کشور مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیسم هیچگاه دلشان به حال مردم نسوخته است، تاکید کرد: اجرای طرح معامله قرن توسط نظام سلطه به همراه ایادی صهیونیستی و مرتجعین منطقه‌ای آن چیزی جز خیانت قرن در حق مردم مظلوم فلسطین و دیگر آزادیخواهان جهان نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر