کد خبر: 989798
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز خبرداد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: آثار ارزشمند تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مقاصد گردشگری البرز در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از حضور ویژه‌ این استان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌و‌سومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران خبر داد.
فخرالدین صابری گفت: بر اساس روال سال‌های گذشته استان البرز در این نمایشگاه با اختصاص ۲۸۰ مترمربع در سالن ۳۸ حضوری پررنگ خواهد داشت.

وی افزود: هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی آثار ارزشمند تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مقاصد گردشگری استان برای بازدیدکنندگان و عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی هنرمندان است.

صابری تصریح کرد: در این نمایشگاه در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی رشته‌هایی همچون چرم، معرق چوب، زیورآلات سنتی، گلیم بافی و... به نمایش در خواهد آمد و هنرمندان آثار خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد و همچنین آثار و جاذبه‌های ارزشمند استان البرز توسط دفاتر خدمات مسافرتی معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز بیان کرد: هم‌اکنون ۷۰ رشته صنایع‌دستی در استان البرز به‌دلیل تنوع اقوام فعال است و ۲۶۰ کارگاه صنایع دستی و بیش از 5هزار هنرمند صنایع دستی در این زمینه فعالیت می‌کنند.

این نمایشگاه از 23 تا ۲۶ بهمن سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار