کد خبر: 989794
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
«محمدرضا کائینی» منتشر کرد
در دی ماهی که بر ما سپری گشت، روحانی نیک اندیش و خدوم جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی اسلامی موسس و مدیر بنیاد بعثت-که تولید یا احیاء آثار علمی فراوانی را در کارنامه خویش داشت-روی از جهان برگرفت و رهسپار ابدیت گشت
سرویس تاریخ جوان آنلاین: محمدرضا کائینی، دبیر سرویس تاریخ روزنامه جوان، درباره حجت الاسلام و المسلمین «حاج شیخ علی اسلامی»، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
 
در دی ماهی که بر ما سپری گشت، روحانی نیک اندیش و خدوم جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی اسلامی موسس و مدیر بنیاد بعثت-که تولید یا احیاء آثار علمی فراوانی را در کارنامه خویش داشت-روی از جهان برگرفت و رهسپار ابدیت گشت. او فرزند زنده یاد آیت الله شیخ عباسعلی اسلامی بود که علاوه بر خطابه‌های موثر و جذاب در دوران دین زدایی پهلوی دوم، به تاسیس هشتاد باب مدرسه و حوزه علمیه دست زد و نمونه‌های متعددی از شکل و محتوای مدارس اسلامی را پیش روی جامعه قرار داد.

اسلامیِ پسر، خدمتگذاری و بسا صفات مدیریتی را از پدر به ارث برده و در عرصه تبلیغ دینی، توفیقاتی ارجمند یافت. وی در مبارزات منتهی به انقلاب اسلامی نیز فعال بود و با رهبران آن، تشریک مساعی و هماهنگی موثری نشان داد. رحلت وی در روز‌هایی روی داد که فضای کشور به شدت متاثر از شهادت سردار سلیمانی بود، هم از این روی نویسنده اکنون را برای یادکردی از آن بزرگوار مناسب یافت. خدایش در جوار رحمت خویش جای دهد.

یادکردی از زنده یاد حجت الاسلام حاج شیخ علی اسلامی و تکاپوی مداوم و موثر فرهنگی او
زنده یاد حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی اسلامی فرزند زنده یاد آیت الله حاج شیخ عباسعلی اسلامی در کنار پدر و در دوران بستری شدن وی در یکی از بیمارستان های تهران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار