کد خبر: 989792
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
آموزش روزنامه نگاری و خبرنگاری در اصفهان
آزمون پایان دوره مقدماتی آموزش خبرنگاران و روزنامه نگاران در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، آزمون پایان دوره مقدماتی آموزش خبرنگاران و روزنامه نگاران در اصفهان با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای و مرضیه باقرصاد رئیس گروه مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ۱۷ بهمن برگزار شد.

دوره مقدماتی ٦٠ ساعته آموزش خبرنگاری با حضور اساتید برجسته کشوری از ۱۸ مهر سال جاری به مدت ٥ هفته متوالی پنج شنبه و جمعه هر هفته با موضوعات خبر نویسی، تکنیک‌های مصاحبه، اصول گزارش نویسی، اصول روابط عمومی و شیوه نگارش فارسی در مطبوعات و با حضور۵۰ نفر از خبرنگاران استان در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار شد.

دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری تا کنون دو مرتبه در سال‌های ۹۶ و ۹۸ برگزار شده و پذیرفته شدگان این دوره، می‌توانند در سال ۹۹ در دوره پیشرفته آن شرکت نمایند.

خاطرنشان می‌شود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان این دوره آموزشی را با اعطای مجوز رسمی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات و خبرنگاران استان برگزار کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار