کد خبر: 989761
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
مرد فریبکار که با وعده انجام کار خیر، طلای زنان میانسال را سرقت می‌کرد سرانجام به دام پلیس افتاد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چندی قبل زن میانسالی وارد کلانتری ۱۶۱ ابوذر شد و گزارش سرقت انگشتر طلایش را اعلام کرد. او گفت: امروز در مسیر رفتن به خانه بودم که یک خودروی عبوری توقف کرد. راننده آن مردی جوان بود که به من گفت به دنبال خانواده‌ای نیازمند است که به آن‌ها کمک کند. او کیسه‌ای که چند دست لباس و بسته‌ای تراول ۵۰‌هزار تومانی داخلش بود به من نشان داد و گفت به علت اینکه نذرش ادا شده می‌خواهد محتویات کیسه را به خانواده‌ای نیازمند برساند. آن مرد با چرب زبانی گفت که به تازگی برای همسرش انگشتری طلا خریده که متوجه شده است بدل است و از من خواست انگشترم را به او بدهم تا آن را بررسی کند و مشابه آن را برای همسرش بخرد. من که به حرف‌های آن مرد اعتماد کرده بودم، انگشترم را به او دادم و آن مرد بعد از بررسی انگشتر را داخل کیسه انداخت و به دست من داد.

زن میانسال ادامه داد: وقتی به خانه رسیدم کیسه را بررسی کردم و متوجه شدم که از انگشتر و بسته تراول خبری نیست. در بررسی بیشتر فهمیدم که ته کیسه سوراخ است و انگشتر و بسته تراول همان لحظه به کف ماشین آن مرد افتاده و او آن را برداشته است.

بعد از مطرح شدن شکایت بود که مأموران پلیس دست به تحقیق زدند و متوجه شدند که شکایت‌های مشابه گزارش شده است. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران با حضور در محل و بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند شماره پلاک خودرو را به دست آورند.

مالک خودرو وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت که خودرو را به صورت وکالتی به فروش رسانده و خریدار قرار است تا چند روز دیگر برای تعویض پلاک به مرکز شماره‌گذاری مراجعه کند. با اطلاعاتی که این مرد در اختیار پلیس گذاشت مأموران راهی مرکز شماره‌گذاری شده و متهم را بازداشت کردند.

سرهنگ حسین شمسایی‌فر، رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر گفت: متهم در بازجویی‌ها به ۳۰‌فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرده و تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار