کد خبر: 989743
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
خواهر شهید علی‌اکبر شیرودی گفت: با پویش ایجادشده بین خانواده شهدا با عنوان «حضور»، آن‌ها منسجم‌تر از قبل در همه صحنه‌ها از جمله در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن و انتخابات حضور خواهند داشت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: آسیه شیرودی در حاشیه مراسم پویش خانواده شهدا که در سالن همایش‌های امامزاده صالح برگزار شد، به «جوان» گفت: هدف از برگزاری پویش «حضور» انسجام خانواده شهدا برای حضور در همه صحنه‌هاست. وی توضیح داد: همایش‌هایی همه ساله در میلاد باسعادت حضرت زینب (س) ویژه خواهران برگزار می‌شود که تصمیم گرفتیم، جلسات را گسترش دهیم و همه اعضای خانواده شهدا را به این گردهمایی دعوت کنیم که این‌گونه توانستیم پویشی بین خانواده شهدا برای اعلام حضور همه صحنه‌های کشور ایجاد کنیم. دبیر پویش «حضور» ادامه داد: خانواده شهدا در ۴۰ سال گذشته جا‌هایی وارد عمل نشدند که برخی مسئولان تصورشان این بود، خانواده شهدا نباید در اتفاقات حضور پیدا کنند یا نسبت به بعضی موضوعات مطرح‌شده اعلام موجودیت کنند و بیانیه بدهند! این‌گونه نیست و تأکید می‌کنیم خانواده شهدا همیشه در میدان بوده‌اند و با پویش ایجاد شده منسجم‌تر از قبل وارد عمل خواهند شد.

خواهر شهید شیرودی تأکید کرد، اگر روزی جوانان ما در جنگ سخت وارد شدند و از جانشان مایه گذاشتند، حالا نوبت ماست که در جنگ نرم وارد شویم و برای مقابله با تهاجم فرهنگی ایجادشده با دشمنان داخلی و خارجی در این حوزه مقابله کنیم. در حال حاضر با ایجاد این پویش، انسجام لازم به وجود آمده و در ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی منسجم‌تر از قبل در ۲۲ بهمن و انتخابات شرکت کرده و پشت نظام و رهبر هستیم و اجازه سوءاستفاده را از دشمن سلب خواهیم کرد.

دبیر پویش «حضور» در توضیح بیانیه خانواده شهدا در اعتراض به قطع پخش زنده برنامه جهان‌آرا هم گفت: پخش زنده این برنامه که با استقبال گسترده خانواده شهدا مواجه بود، از سوی سازمان صدا و سیما قطع شد و این سازمان به بیانیه اعتراضی منتشر شده ما هم ترتیب اثر نداد. هر چند خانواده‌های بسیاری با ما همذات‌پنداری کردند، اما روابط عمومی صدا و سیما با من و بسیاری از خانواده‌ها تماس گرفت و اعلام کرد که شما از کجا خط می‌گیرید؟! در جوابشان گفتم، از شهدا خط می‌گیریم و نیازی نیست از جایی خط بگیریم و این حرف شما توهین به ماست. یعنی ما نمی‌فهمیم و لازم است کسی به ما خط بدهد؟!

دبیر پویش «حضور» با بیان اینکه همه ملت ایران عضو خانواده شهدا هستند، گفت: تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی رفراندومی بزرگ بود که دشمنان بدانند مردم در هر شرایطی پشت نظام هستند و از آن حمایت می‌کنند. وی ادامه داد: خانواده شهدا از بسیاری از مسئولان به خاطر مشکلات ایجاد شده برای این ملت بزرگ ناراحت هستند چراکه اگر این ملت نبودند آن‌ها حالا در آن جایگاه حضور نداشتند. این دسته از مسئولان باید به دنبال شیوه سردار سیلمانی باشند و ببینند که او در زندگی چه کرد که محبوب دل‌ها شد؟ خواهر شهید شیرودی تأکید کرد، مردم از ما جلوتر هستند و ما هم فکر نمی‌کنیم که، چون خانواده شهداییم از بقیه جدا هستیم؛ باورمان این است که مردم بیشتر از ما وارد میدان هستند و همه ملت جزو خانواده شهدا می‌باشند، مردم علاقه زیادی به شهدا دارند و هنگام تشییع سردار سلیمانی آن را اثبات کردند که پای شهدا ایستاده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار