کد خبر: 989672
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
دروازه بان تیم پرسپولیس عنوان کرد که می‌خواهد جانشین خوبی برای علیرضا بیرانوند باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در شرایطی که بسیاری از فوتبالیست‌ها سعی می‌کنند از فوتبال ایران خارج شوند، دروازه بان ما بوژیدار رادوشویچ، ۳۰ ساله، قرارداد خود را با بزرگترین باشگاه ایران، پرسپولیس برای ۴ سال دیگر تمدید کرد تا خود را به عنوان باسابقه‌ترین خارجی تاریخ این باشگاه ثبت کند.

بوژیدار مجبور شد برای تعدادی از دوستان توضیح دهد که چرا تصمیم گرفت این اقدام را انجام دهد، اما پاسخ او همان چیزی بود که وی در چهار سال گذشته خود نیز بیان کرده بود. در همین رابطه دروازه بان پرسپولیس گفت:

- من هیچ وقت مشکلی در ایران نداشتم و کسی مزاحم من نبوده است. من در یک باشگاه بزرگ بازی می‌کنم و بیش از ۵۰،۰۰۰ تماشاگر در هر بازی حاضر می‌شوند. یک فوتبالیست چه چیز بیشتری می‌خواهد؟ باشگاه به من پیشنهاد داد تا قرارداد خودم را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کنم و این افتخار بزرگی است. علیرضا با تیم آنتورپ قرارداد امضا کرد و در تابستان از تیم می‌رود و سران پرسپولیس می‌خواستند مطمئن شوند که خیالشان برای دروازه‌بانی راحت باشد. خوب است که من در برنامه باشگاه جای دارم و وقتی باشگاه پیشنهاد داد، هیچ شکی برای تمدید قرارداد نداشتم.

او درباره دیر رسیدن به تهران قبل از شروع نیم فصل دوم گفت: قرار بود از فرانکفورت به تهران بروم که این پرواز کنسل شد و من از باشگاه اجازه گرفتم و به همین خاطر با چند روز تاخیر به تهران رسیدم. ابتدا به قطر رفتیم و از این کشور راهی ایران شدیم. صادقانه باید بگویم که واقعا رسانه‌های غربی درباره ایران خیلی دروغ می‌گویند. اگر شرایط بد باشد که من خودم و خانواده‌ام را در معرض خطر قرار نمی‌دهم. شرایط اینجا خیلی خوب و آرام است و بازی‌های نیم فصل دوم نیز چند هفته‌ای است که شروع شده است.

رادو درباره حضور درون دروازه پرسپولیس به جای بیرانوند در چند بازی در نیم فصل نخست گفت: علیرضا برای مراسم برترین‌های آسیا به هنگ کنگ رفت و به همین خاطر مربی به من اعتماد کرد. من توانستم در این بازی‌ها به خوبی از عهده کارم بربیایم. هیچوقت به کیفیت خود شک نداشتم و تنها مشکل من نبود فرصت بازی بود. من شرایط علیرضا را درک می‌کنم. او دروازه بان بزرگی است و برای تیم ملی ایران بازی می‌کند. من نگرانی بابت این مسئله نداشتم. می‌دانستم او دیر یا زود دوباره به ترکیب اصلی بر خواهد گشت. حالا که علیرضا قرارداد امضا کرده است و در تابستان می‌رود، مطمئن هستم دروازه بان اول تیم خواهم بود. مطمئن هستم همه چیز خوب خواهد بود و جانشین خوبی برای بیرانوند خواهم بود.

رادوشویچ همچنان اضافه کرد: قبلا نیلسون دروازه بان برزیلی ۳ فصل اینجا بود و حالا با تمدید قرارداد من باسابقه‌ترین خارجی پرسپولیس هستم. اگر تا پایان قراردادم بتوانم در تیم بمانم، بعید است کسی رکورد من را بشکند. من الان تقریبا ایرانی شدم و فارسی صحبت می‌کنم و به خوبی فرهنگ و عادات ایران را یاد گرفته ام. آن‌ها شوخی می‌کنند و می‌گویند پاسپورت ایرانی به من می‌دهند. مهم خودم و خانواده ام هستیم که از حضور در اینجا خوشحالیم. هواداران من را دوست دارند و باشگاه بزرگ است. بازی مقابل هواداران زیاد را دوست دارم و این نکته بزرگی برای من است.

این دروازه بان در پایان گفت: کسب چهارمین قهرمانی پیاپی در ایران اتفاق بزرگی خواهد بود. ما همچنین در نیمه نهایی جام حذفی نیز قرار داریم. لیگ قهرمانان نیز به زودی آغاز می‌شود و موفقیت در این رقابت‌ها بسیار خوب است، ولی تیم‌های سعودی، ژاپنی و چینی سرمایه گذاری زیادی کردند و موفقیت در آسیا آسان نیست. هفته دیگر با الدحیل بازی داریم که مانژوکیچ را در ترکیب دارد که هموطن من است و با او صحبت خواهم کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار