کد خبر: 989653
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
بازیکن تیم فوتبال استقلال ماجرای درگیری اش با نیروی انتظامی و کتک خوردنش را تعریف کرد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: نود و یکمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه ۱۷ بهمن و در حضور ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر تماشاگر به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی در پایان با تساوی ۲ به ۲ تمام شد. ارسلان مطهری ۲۴ و ۵۲ برای استقلال، علی علیپور ۲۹ و بشار رسن ۸۹ برای پرسپولیس گل زدند.

سیاوش یزدانی در مورد درگیری با پلیس گفت: بین دو نیمه قصد رفتن به رختکن را داشتیم که تونل شلوغ بود و تن من به تن آقایی برخورد کرد که گفتند ایشان دادستان است. ایشان گفتند من را هل نده. من عذرخواهی کردم و گفتم ببخشید اینجا شلوغ است. اما رئیس میدانی نیروی انتظامی جلو آمد و به ما گفت اینجا چکار می‌کنید. گفتیم بازیکن استقلال هستیم و عارف غلامی کارتش را نشان داد که ایشان گفت بازیکن استقلال کدام ... است!

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا درگیر شدیم. مامور دولت با لباس من را زد و با همسترینگ پاره ۲۰ پله من را پرت کرد پایین و شروع کردند به کتک زدن. با چه اجازه‌ای بازیکن استقلال را می‌زنند. ۱۰ نفر را فرستادند رختکن که مصاحبه نکنید. چرا باید مصاحبه نکنم.

یزدانی ادامه داد: من حرمت لباس را نگه داشتم، اما این‌ها حرمت ما را نگه نداشتند. ما را بردند در یک اتاق و یک چک زدند زیر گوش من. گفتم چرا می‌زنید گفتند، چون پررو هستی! دوربین داخل اتاق هم ضبط کرده است. من حقم را پیگیری می‌کنم. شکایت هم می‌کنم و تا انتهایش می‌ایستم.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
1
هواداران رای بی رای
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار