کد خبر: 989450
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
رییس کل دادگستری استان اردبیل:
رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم مردم به ویژه جوانان اشتغال است گفت: یکی از راهکارهای اصلی برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه جذب سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی به منظور رونق بخشیدن به تولید و اشتغال است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ناصر عتباتی در جلسه فوق‌العاده کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر در اردبیل اظهار داشت: خدمت رسانی مطلوب به مردم به ویژه مستضعفان و محرومان جامعه یکی از اهداف بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید همه مسئولان در این راستا تلاش‌های مضاعفی را داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری بیان کرد: مدیران و مسئولان متولی باید با استفاده از این ظرفیت در راستای رفع موانع و مشکلات و تسهیل در راه‌اندازی واحدهای تولیدی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: قوه قضائیه و در رأس آن آیت الله رئیسی توجه ویژه‌ای نسبت به سرمایه گذاری و رونق تولید و اشتغال داشته است و در این راستا دستگاه قضایی استان نیز اقدامات بسیار جدی و تاثیرگذاری در رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران انجام داده است.

عتباتی بیان کرد: با اهتمام، هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی در رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران شاهد کاهش بیکاری در استان و رونق تولید و اشتغال باشیم.

یوسف خدادادی معاون قضایی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و جانشین رئیس کل در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری تولید و اشتغال گفت: یازدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد به مشکلات 4 واحد تولیدی، گردشگری و صنعتی رسیدگی شده و دستورات لازم صادر شد.

 وی با بیان اینکه در طول امسال به مشکلات 35 واحد تولیدی، صنعتی و گردشگری رسیدگی شده است گفت: دستگاه قضایی استان همواره از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت کرده و دستگاه‌های اجرایی نیز باید در فراهم کردن زمینه توسعه و اشتغالزایی در استان بیش از پیش فعال باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر