کد خبر: 989441
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
معاون فروش وخدمات مشترکین توزیع برق استان اصفهان:
مهندس جعفربحرینی گفت:: شرکت توزیع برق استان با ۲۳ شهرستان اصفهان به جز مرکز استان یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد که با فروش سالانه ۱۰.۲ میلیارد کیلووات ساعت بزرگترین شرکت توزیع برق منطقه مرکز کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ناهیدایزدی خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،  معاونت امور مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان اظهار داشت: بخش توسعه برق رسانی به ۲۸ هزار مشترک جدید و با عددی بالغ بر ۴۳ ‌میلیارد تومان رسیده است.

مهندس جعفربحرینی اضافه کرد: شرکت توزیع برق استان با ۲۳ شهرستان اصفهان به جز مرکز استان یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد که با فروش سالانه ۱۰.۲ میلیارد کیلووات ساعت بزرگترین شرکت توزیع برق منطقه مرکز کشور محسوب می‌شود.

معاونت امور مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: خوشبختانه هرساله در حوزه‌های تخصصی یعنی وزارت نیرو و مجموعه صنعت برق و هم در حوزه استانی(جشنواره شهید رجایی) موفق به کسب رتبه نخست مابین تمامی دستگاه‌های اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه روشنایی که شامل توسعه و سرویس‌های مرتبط با روشنایی معابر شهری و روستایی است بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان پروژه‌های جدید را افتتاح می‌کنیم.

بحرینی ادامه داد: امسال در ۲ حوزه تبدیل سیم به کابل با انجام بیش از ۵۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با هزینه ۴۰ میلیارد تومان رکورد بی سابقه‌ای طی ۱۰ سال گذشته در شرکت توزیع برق به جا گذاشتیم.

معاون فروش وخدمات مشترکین توزیع برق استان اصفهان اظهارداشت: همچنین در حوزه هوشمندسازی با انجام بیش از ۳۲ هزار تبدیل کنتور به کنتورهای فهام (هوشمند) در عرصه کشور اولین شرکت هستیم.

وی اضافه کرد: در زمان  حاضر تمامی مشترکان بزرگ ما اعم از مشترکان صنعتی، کشاورزی و حتی تعدادی از مشترکان با مصارف بالا مجهز به کنتورهای فهام شدند که نیاز به هیچ گونه قرائتی برای آن‌ها وجود ندارد.

بحرینی گفت: در نهایت با تعمیرات و بهینه سازی تاسیسات با رقمی بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان باعث شده تا بتوانیم به حدود ۲۰۰ دقیقه خاموشی در سال دست پیدا کنیم که حدود ۵۰۰ برابر کاهش نسبت به پنج سال قبل را شاهد هستیم.

وی افزود: امروز شاهد رونمایی از طرح «هما» هستیم که در این طرح توانستیم حوزه حوادث و اتفاقات شرکت را به گونه‌ای هوشمند کنیم که برای مشترکان دارای کنتور فهام هم اعلام خاموشی با برنامه قبل از شروع کار و نیز اعلام میزان خاموشی‌های اتفاقی حین زمان خاموشی را انجام دهد.

معاون فروش وخدمات مشترکین توزیع برق استان اصفهان اذعان داشت: خوشبختانه در کنار این طرح سامانه‌های نیرونگار، پایش۲، مکمل و پیشران هم همگی کمک کرده تا شرکت توزیع برق استان به هوشمندسازی خود نزدیک شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری برنامه پنج ساله اول شرکت خود را با برآورد حدود ۸۵ درصد تحقق اهداف به پایان می‌بریم و برنامه پنج ساله دوم را از ابتدای سال ۹۹ تا سال ۱۴۰۴ آغاز می‌کنیم.

بحرینی با بیان اینکه در مجموعه صنعت برق با دیدگاه وزیر نیرو و شرکت توانیر اتفاقات خوبی رقم خورده است، تصریح کرد: از این رو در کشور شاهد طرح قبض سبز بودیم که برای مشترکان کشور انجام شد و بیش از ۳۶ میلیون مشترک کشور تلفن‌های آن‌ها جمع آوری و در استان ما از آبان ماه هیچ قبض توزیع نشده است و همه قبوض از طریق پیامک به اطلاع هم استانی‌ها می‌رسد.

وی با اشاره به مدیریت مصرف، گفت: شرکت ما جز شرکت‌های موفق کشوری بود که با مدیریت مصرف ۲۱۰ مگاوات ساعت پیک ساری همزمان در روز ۲۵ تیرماه جاری به بیشترین سطح دست پیدا کرد.

قابل ذکر است ؛شرکت توزیع برق استان اصفهان، بزرگترین توزیع کننده برق منطقه مرکزی کشور و سومین شرکت توزیع برق از نظر اهمیت است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر