کد خبر: 989421
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تاکید کرد:
آیت الله یوسف طباطبایی نژادگفت : همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: خام فروشی مواد اولیه باعث آسیب به اقتصاد کشور می شود و مانعی بزرگ برای ایجاد ارزش افزوده قلمداد می گردد ونباید صادرات مواد اولیه توسط شرکت های دولتی و خصوصی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، گفت : خداوند را شاکرم که در دهه مبارک فجر در ذوب آهن اصفهان  و در بین کارکنان این شرکت حضور یافتم. خوشبختانه ذوب آهن اصفهان با مدیریت مهندس یزدی زاده شرایط خوبی دارد و امروز دغدغه کارکنان این شرکت تداوم این مدیریت است زیرا مهندس یزدی زاده مانند یک پدر به کارکنان این مجموعه رسیدگی دارد و کارکنان پرتلاش این شرکت نیز مدیرعامل را دوست دارند و همه با همکاری یکدیگر برای تولید بیشتر کوشش دارند،در گذشته مشکلات و انتقاداتی وجود داشت که در دوره مدیریت فعلی این موارد برطرف شده است.

آیت الله  یوسف طباطبایی نژاداظهارداشت : خام فروشی مواد اولیه همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باعث آسیب به اقتصاد کشور می شود و مانعی بزرگ برای ایجاد ارزش افزوده قلمداد می گردد. هم اکنون که در کشور قادر به تبدیل مواد اولیه به محصول با ارزش افزوده بالاتر هستیم ،نباید صادرات مواد اولیه توسط شرکت های دولتی و خصوصی صورت گیرد.

وی افزود تصریح کرد : به اعتقاده بنده خام فروشی خیانت است،  اگر نیز در حال حاضر امکان تبدیل مواد اولیه به محصول با ارزش افزوده بالاتر وجود ندارد باید این امکان را ایجاد کرد.

در ادامه این بازدید مهندس منصور یزدی زاده نیز ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و به ویژه سردار سلیمانی گفت : در شرایط جنگ اقتصادی فعلی که دشمن با تحریم های ظالمانه عرصه را بر ملت ایران سخت نموده است،سربازان جبهه صنعت و اقتصاد وظیفه سنگینی دارند و باید با تمام قوا در این میدان نبرد تلاش و کوشش نمایند.

وی افزود : کارخانه ذوب آهن اصفهان در بطن خود چندین کارخانه را دارا می باشد و با سبد متنوع محصولات که جدیدترین آن محصول استراتژیک ریل است بحمدا... موفقیت های خوبی کسب نموده است. برنامه داریم به میمنت روز 22 بهمن ماه برای اولین بار ریل معدن که طراحی آن انجام شده و تراش غلطک آن نیز در دست اقدام است به عنوان یک محصول جدید دیگر آماده و تحویل  دهیم ، این نوع ریل هم اکنون به صورت صد درصد وارداتی است.

مدیرعامل شرکت خاطر نشان کرد : سختی و تحریم ها همواره وجود داشته اما ناامیدی مطابق دستور قرآن کریم مورد نکوهش است و ذوب آهنی های بلند همت نیز همواره نشان دادند که در مقابل این مشکلات ایستادگی دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد : بزرگترین مشکل و دغدغه فعلی ذوب آهن بحث تامین پایدار مواد اولیه است.،هم اکنون ذخیره مواد اولیه آهن دار شرکت از شرایط خوبی برخوردار نیست و در این زمینه نیازمند حمایت ویژه مسئولین هستیم.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر