کد خبر: 989416
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال انگلیس ممکن است رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را به دلیل ناآمادگی از دست بدهد.
 سرویس ورزشی جوان آنلاین: بعد از آن که هری کین به دلیل مصدومیت چندین ماه خانه‌نشین شد، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی اعلام کرد این بازیکن ممکن است تنها به دو بازی پایانی تاتنهام در این فصل از رقابت‌ها برسد و به همین خاطر این بازیکن کم‌تر از یک ماه تا شروع رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ آمادگی خود را به دست خواهد آورد. با توجه به فرصت کم موجود تا یورو و آمادگی سایر مهاجمان تیم ملی فوتبال انگلیس، ممکن است گرت ساوت‌گیت اقدام به خط زدن این بازیکن برای یورو ۲۰۲۰ کند.

هری کین آقای گل جام جهانی روسیه، از امیدهای کسب آقای گلی در یورو نیز هست و انگلیس برای موفقیت در این دوره از رقابت‌ها روی کین حساب ویژه‌ای باز کرده است و در صورتی که او نتواند در این رقابت‌ها حاضر شود، ضربه سختی برای انگلیسی خواهد بود که امیدوار است در یورو ۲۰۲۰ به قهرمانی برسد.

کین در بازی برابر ساوتهمپتون در سال جدید میلادی دچار مصدومیت شد و به همین خاطر عمل جراحی کرد. این بازیکن در حال حاضر دوران درمان خود را سپری می‌کند و مورینیو عنوان کرده است او به دقت مراحل درمان این بازیکن گلزن را بررسی می‌کند.

اسپرز نیز به جای این بازیکن، اقدام به خرید برخواین کرد که در اولین بازی خود برای تیم لندنی نیز موفق به گلزنی برابر منچسترسیتی شد. تاتنهام امشب باید در دیدار تکراری خود در جام حذفی به دیدار ساوتهمپتون برود که در صورت برتری در این دیدار حریف نوریچ در مرحله بعد می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار