کد خبر: 989308
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
یازدهمین دوره مسابقات لیگ هاکی داخل سالن بانوان کشور که بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اراک جریان داشت، با قهرمانی همدان و نایب قهرمانی آذربایجان شرقی به ایستگاه پایانی خود رسید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در دور پایانی رقابت‌های گروه B چهره ۴ تیم برتر صعود کننده این گروه مشخص شدند و در مهمترین دیدار‌های صبح امروز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه، دو تیم قدرتمند آذربایجان شرقی و همدان دیداری جذاب و تماشایی برای کسب سرگروهی به معرض نمایش گذاشتند و در پایان به نتیجه مساوی ۱ بر ۱ رضایت داده تا هر دو تیم ۱۹ امتیازی شوند. با این نتیجه همدان با تفاضل گل ۴۵+ و آذربایجان شرقی با تفاضل گل ۴۲+ در جایگاه اول و دوم گروه قرار گرفتند.
تیم سختکوش گیلان برابر استان مازندران ۹ برصفر پیروز و با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۳۰+ سوم گروه شد. استان مرکزی میزبان بازی‌ها هم موفق شد با کسب پیروزی ۶ بریک مقابل کهگیلویه وبویراحمد و کسب ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۲۵+ ضمن قرار گرفتن در رده چهارم گروه، مجوز حضور در مرحله بعدی لیگ را بدست آورد. در آخرین دیدار این گروه، دیدار تیم‌های قم و سیستان و بلوچستان ۴ برصفر به سود قم به اتمام رسید.
 
گفتنی است نسیم میرزایی بازیکن شماره ۱۰ تیم آذربایجان شرقی با ۳۰ گل زده- زیبا یحیوی بازیکن شماره ۹ گیلان با ۱۹ گل زده و سارا صفایی بازیکن شماره ۸ همدان با ۱۳ گل زده، بعنوان برترین گلزنان مرحله مقدماتی گروه B لیگ برتر بانوان معرفی شدند.

در پایان تیم‌های کهکیلویه و بویراحمد با امتیاز ۹ پنجم- مازندران با کسب امتیاز ۶ ششم- قم با کسب امتیاز ۳ هفتم و سیستان و بلوچستان بدون امتیاز در رده هشتم جای گرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار