کد خبر: 989306
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
سیلی سپاه به آمریکا دنیا را شوکه کرد
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:‌ اتحاد جهان اسلام از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

 آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در این دیدار با جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه بیت‌المقدس که به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: انقلاب جمهوری اسلامی از معجزات قرن است که خود انقلاب نیز معجزه است.

وی افزود: دشمنان از همان روزهای اول پیروزی انقلاب با توهم تسلط بر نظام مقدس جمهوری اسلامی هجمه‌ها و توطئه‌چینی‌های خود را آغاز کردند اما خداوند با عنایت خود رهبران بزرگی را برای این ملت قرار داده تا توطئه دشمن را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه عنایت و دست قدرت خدا پشت انقلاب است گفت: خداوند این نظام را اداره کرده و همه ما را یک وسیله قرار داده و با وجود جنگ، ناامنی‌ها و اتفاقات ناگوار همواره در جای جای انقلاب شاهد عنایت خداوند متعال هستیم.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه در طول 41 سال از عمر با برکت انقلاب همواره شاهد کمک الهی بوده‌ایم و امروز انقلاب مسیر خود را به سرعت طی می‌کند و برکاتی را برای جبهه مقاومت و مسلمان به همراه دارد، گفت:‌ انقلاب اسلامی ایران، جهان اسلام را متحد کرده است.

وی تصریح کرد:‌ آمریکا امروز همانند مرده متعفن با توطئه‌ها و حماقت خود همه دنیا را فراری داده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور است و سپاه پاسداران نیز یکی از ارکان اصلی و اساسی پیشبرد اهداف، چشم‌اندازها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید براینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی(ره) تشکیل و  همواره پاسدار این نظام بوده است، عنوان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری با حفاظت سبزپوشان غیور از کشور و نظام تمدن و حکومت اسلامی در جهان حاکم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه سیلی سپاه به آمریکا نه تنها ترامپ بلکه سراسر دنیا را شوکه کرد، گفت:هیچ کشوری جرأت ایستادگی در برابر آمریکا را نداشت اما ایران شجاعانه اعلام کرد و در برابر آمریکا ایستاد.

حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: نابودی پایگاه آمریکا توسط نیروهای قدرتمند سپاه پاسداران ثابت کرد، که ایران در منطقه برتری نظامی دارد.

وی با بیان اینکه قدرت بی‌مثال سپاه در نابودی پهباد آمریکایی و حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا نمود پیدا کرده است، گفت: سپاه در این حملات حتی به جان سربازان آمریکایی توجه کرد و باعث مرگ آنها نشد و این نشان از روح بزرگ در این مجموعه است.

وی در ادامه با یادآوری مجاهدت‌های حاج قاسم فرمانده دلاور و سرافراز اسلام افزود: شهادت سپهبد شهید سلیمانی بسیاری از مسائل را روشن کرده و حضور میلیونی در مراسم گرامیداشت، احساسات و ارادت مردم نسبت به این شهید والامقام برای سراسر دنیا تعجب‌برانگیز بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه لباس سپاه، لباس تطهیر است، گفت:‌ سپاه امروز عظمتی در دنیا ایجاد کرده که همگان شاهد آن هستند.

وی افزود: پوشیدن لباس سپاه توفیق و افتخاری برای سبزپوشان و نیروهای مخلص این نهاد انقلابی است، جایگاه و ارزش سپاه آنچنان بالاست که تنها خدا قدرت خرید آن را دارد.

وی گفت: سپاه وقتی قدرتمند است که تک تک اعضای آن دارای دو ویژگی «ایمان و بصیرت» باشند و با بصیرت خود آینده را دیده و پاسدار کشور بمانند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر